Viron viiriäisiä?

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Wuohetar

Viron viiriäisiä?

Viesti Kirjoittaja Wuohetar »

Onko kenelläkään Viron viiriäisiä, mistähän niitä saisi? :-k
Viimeksi muokannut Wuohetar, 08 Huhti 2008, 06:10. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
dripple

Viesti Kirjoittaja dripple »

Suurikokoisista lihaviiriäisistä puhutaan vain täällä: http://www.netikka.net/viiriainen/

Siitä vaan tuottamaan virosta noita marmorinvärisiä viiriäisiä jos niitä ei vielä täällä ole :smt002

Lisäys: laitoin tiedustelun tuonne suomalaiselle lihaviiriäistarhalle, kysyin mm. paljonko heidän linnut painaa ja ovatko sukua näille viron viiriäisille... kerron sitten kun vastaavat :smt001
kuutamofoxi

Viesti Kirjoittaja kuutamofoxi »

Ot: tuolla sivulla sanotaan: "Viiriäisenmunat eivät sisällä lainkaan ns. huonoa kolesterolia". Onko tuo totta?
t. nimim. olisiko tuo hyvä syy perustella viirujen ottoa :smt005
dripple

Viesti Kirjoittaja dripple »

Olen kuullut tuon kolesteroliväittämän mutten ihan usko, sillä kolesterolia siinä kuitenkin on ja se on välttämätön sikiön kehitykselle... Tuolla kaikki mitä viiriäisen muna sisältää:
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=855&lang=fi
kuukernuppi

Viesti Kirjoittaja kuukernuppi »

Olen muuten useampaankn kertaan laitettlu tuonne lihatilalle spostia mutta vastausta en ole saanut, kerro Dripple ihmeessä jos sinulle vastataan :smt017
kanaemo

Viesti Kirjoittaja kanaemo »

Mie voisin kysyä meidän kanankasvatuksen maikalta, et missä on lähin paikka missä noita lihaviiriäisiä täällä kasvatetaan. Se niitä viimeks eilen kovasti hehkutti. Ovat muuten tehneet noiden viiriäisten munien terveysvaikutuksista jonkun tutkimuksen ja tulokset olivat olleet tilastollisesti merkittäviä. Sen enempää en jaksanut kuunnella...
Wuohetar

Löysin tällaisen viiriäisen kasvattajan Eestistä!

EDUSTAJA:
Nordberg Inv. OÜ

NIMI:
Roman Muljar

Sähköposti:
roman@vutionu.ee

PUHELIN:
+372 51986935
+358 415829534

Internet-kotisivut:
www.viiriainen.fi
www.vutionu.ee
Wuohetar

Sain sähköpostia Roman Muljarilta, voisi ehkä toimittaa viiriäisen siitosmunia! :smt038
tolplatalu

Minulla on Viron viiriaiset, myös ranskalaiset

Viesti Kirjoittaja tolplatalu »

Terve,

minulla on kotona Viron viirilaiset :smt002 koska ma asun Virossa, myös ranskalaiset. Isompi on ranskalainen ja myös hänen muna. Ensimäinen kerta on minulla hautamassa heidän munat. Katsotaan, tuleko jotain vai ei. :smt005 Minusta on viirilainen ihana pikku lintu, ei haise pahalta, helpoo hoitaa puhdas ja ei tarvitse isoa taloa. :smt003
Onko täällä foorumissa joku ihminen kenelta saan tätä Japanilaista viirilaista?
Wuohetar

Tässä pari kuvaa uusista viiruista, japanin viiriäisiä! Kuva Kuva (Viron viiriäisiä en ole vielä saanut)
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Onnea uusista pikkuisista :smt001
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Onnea japsiviirulaisista Wuohettarelle! Onkos sulla koneessa tulossa lisää näitä samoja vaiko viron viiriäisiä?
Wuohetar

Samoja on, en ole saanut viron viiriäisiä (kiireitä toimittajalla)! Jos haudonta onnistuu en varmaan heti uusia haudotakaan, on 26 munaa hautomakoneessa. :smile:
tolplatalu

Viesti Kirjoittaja tolplatalu »

Terve kaikille viiru ystäväille,

mun kotisivulla on erilaisia viirua, klikka MINU TALU LINNUD, siellä kuvat.
www.tolplatalu.com tai www.zone.ee/tolpla
Wuohetar

Upea tuo valkoinen fasaani? :smt007 jossa on mustia pilkkuja! Onko nuo viiriäiset vironviiriäisiä? (joita olen yrittänyt saada)! :smt003
Vastaa Viestiin