Kanaporukan täydennystä?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Iidaah

Kanaporukan täydennystä?

Viesti Kirjoittaja Iidaah »

Meillä on ennestään porukka vanhoja munituskanalan hy-line kanoja ja nyt innostuksen lisäännyttyä ajateltiin tuota porukkaa hieman kasvattaa, mutta voiko tähän sakkiin nyt lisätä eri rotuisia kanoja? Kun olisi toiveissa, että nuo uudet kanat olisivat eri värisiä tunnistamisen helpottamiseksi. Nimittäin jos haettaisiin lisää noita hy-lineja niin ne nopeasti sekoittuisivat vanhoihin, olisi kuitenkin kiva seurata niitä sen iänkin perusteella.

Vaikka väri ja ulkomuoto ei ole mielestäni kaikkein tärkein niin olisin kiinnostunut valkeista kanoista. Missä rodussa on valkoisia ja onko niitä kuinka saatavilla.

Pakko esittää näitä tyhmiä kysymyksiä ja osoittaa tietämättömyys tällä saralla.. :smt017 Hoitamisen ja semmoset hommat kyllä handlaan mutta tää rotu-juttu on pikkasen hukassa..

Entä voisiko maatiaisia yhdistää noiden hybridien kanssa?
kaisumaria
siebenbürger

Re: Kanaporukan täydennystä?

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Mulle tuli juuri uusia asukkeja, kukko ja kaks kanaa, ja laitoin ne vaan muun porukan joukkoon. Aluksi oli tietysti
vähän nokkapokkaa, mutta tulijat hyväksyttiin nopeasti ja nyt parin päivän kuluttua on taas rauha maassa.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
maatiaiskukka

Re: Kanaporukan täydennystä?

Viesti Kirjoittaja maatiaiskukka »

No minä olen jos mahdollista niin pimeään kanalaan lykännyt tulokkaat sisään ja aamusella kaik on ollu ihan" kuin ennenkin",minkäänlaisia ongelmia ei o ollu .viime kesänä toin Ellun ja Elviksen(orpit)hydridien sekaan ja muutaman hydridin Viivi,Ruusu ja Miina.Syksyllä tupsahti Appelsiini rouva joka on kuin orppi mutta jotain muutakin on .Rohkeasti vaan uutta sekaan kyllä se hyvin menee. :smt050
Vastaa Viestiin