Tipujen kintutko särki!?

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
tervaatio

Tipujen kintutko särki!?

Viesti Kirjoittaja tervaatio »

24. ja 25. päivänä kuoriutuneita tipuja tuli kaikki 8/8 ! :smt003 ( Tee-se-itse-hautomakoneella!!!)
Yhellä tivuista on ns. "bambi jäällä" jalat ja sillee kätevästi nyrkissä. Mitä sille vois tehä?! Nirri pois!? :smt027 :smt010
Yks toinenkin kärsii jonkinlaisesta ongelmasta, mutta onneks lievemmästä. ( Jalat nyrkissä.)

Tähän ketjuun vois muutkin heittää omia kokemuksia vastaavista tilanteista.
Kiitti vastauksista!
Hannu.K

Re: Tipujen kintutko särki!?

Viesti Kirjoittaja Hannu.K »

Terve.

Jos ei pystyssäpysymistä haittaa niin antaisin olla,mulla parani samat oireet silkkitipulta täysin.
tervaatio

Selvä. No onneks on ees joku mahollisuus kavereilla. Se toinen juoksee ihan reippaana muitten mukana, mutta sitä toista joutuu pariin kertaan päivässä juottamaan ja ruokkimaan varmuudenvuoksi ihan "siivestä" pitäen. Pittää nyt vielä kahtoa näitä tipusia, että parantuuko vai eikö.
tervaatio

Voi kauheaa! Se bambi jäällä jalkainen kaveri lopetettiin, koska se vain jäi kaikkien alle, eikä voinnut itse ruokailla... Ja nyt äsken löysin amulla täysin terveen olleen tivun kuolleena!? :smt009 Sen takamus oli märkä, mutta vesi astiasta se nyt ainakaan ei ole tullu... Miksi se kuoli? Tipu oli vain semmonen vetelä ja laiha kun sen äsken löysin. Kaikki muut näyttävät ihan terveiltä, jopa se nyrkki jalkainen? Voih!!
Vastaa Viestiin