Voi näitä lintuja...

Petskin kävi tässä jokunen viikko sitten hypnotisoimassa mun toisen nuoren kalkun (se on oikeesti kanakuiskaaja!!) ja ihailin sekä kadehdin kovasti. Kalkatti siis nukkuin Petskinin sylissä. Toissapäivänä sain sitten jostain päähäni ottaa itsekin tän samaisen -arkana pitämäni- kalkatin syliin. Ja siihenhän se asettui kun hellävaroen painoi selästä. Silmät meni kiinni ja pää hakeutui takin sisään, hihaan. Siinä se pikkuinen olis uinaillut vaikka kuinka kauan

Eilen en kerennyt sylitteleen, mutta Brunette näytti kyllä tyrkyttävän itseään. Tänään se oli heti tokana jonossa Kyllikin jälkeen ja pääsikin syliin, taas sukellus hihaan ja unten maille. Mä NIIN toivon, että se olis akka, oon jo aivan ih lööv siihen
Viirutkin muutti uuteen asuntoon, isoon akvaarioon, ja ovat heti jostain syystä paljon kesympiä. Tyttöjä saa silitellä ilman mitään ongelmia. Ja just kun olin päättänyt noiden jälkeen olla ottamatta enää yhtään päättömästi räpistelevää, mua holtittomasti pelkäävää pomppiaista. Kai se asunto vaikuttaa sitten niin paljon... Tää on paljon valoisampi kuin ex-asumus, ja nyt tuli tilaakin väliaikaisen kanihäkkimajoituksen jälkeen. Yritin ottaa kuviakin, mut salama peilaa lasista ja ilman salamaa on liian pimeetä kuvata.