munanvalkuainen olikin vihreä
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
koohokana
munanvalkuainen olikin vihreä
Mitäs se sitten meinaa, jos keitetyn munan valkuainen on sävyltään vihreä? Ei haise pahalta. Onko se pilaantunut? Kuoren väri oli ruskea ja munija ilmeisesti jätti-Koch. Pari kertaa olen nyt törmännyt moiseen.
-
Pia
Re: munanvalkuainen olikin vihreä
Meillä valkuainen ollut pariin otteeseen vähän kuin kellertävä (neonkeltainen tuli melkein silloin mieleen)... en tiedä syytä. Oisko jokin home? Söin, enkä saanut minkäänalisia vatsaoireita, vaikka olen herkkävatsainen.
Kerran omatekoinen juusto muuttui lähes neonkeltaiseksi kun unohdin harson sen päälle ja pinta pysyi sen takia liian kosteana. Molemmissa on proteiinia, valkuaisessa ja juustossa, joten siksi veikkaan että meidän tapauksessa oli kyseessä joku home.
Outoa on kyllä valkuaisen värjääntyminen, olen ehkä puolen vuoden aikan törmännyt tähän kolmisen kertaa.
Kerran omatekoinen juusto muuttui lähes neonkeltaiseksi kun unohdin harson sen päälle ja pinta pysyi sen takia liian kosteana. Molemmissa on proteiinia, valkuaisessa ja juustossa, joten siksi veikkaan että meidän tapauksessa oli kyseessä joku home.
Outoa on kyllä valkuaisen värjääntyminen, olen ehkä puolen vuoden aikan törmännyt tähän kolmisen kertaa.