sukupuolen tunnistus apua kaivataan.

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
kaztanja

sukupuolen tunnistus apua kaivataan.

Viesti Kirjoittaja kaztanja »

Onko kenelläkään kokemusta hybrideistä? Miltä ne näyttävät juuri ja juuri neljä viikkoisina? Mulla on yksi hybridi kasvamassa. Se on kaupan kultamunasta haudottu ja epäilen sitä kyllä vahvasti kukoksi, mutta hybrideillä on käsittääkseni kanoillakin melko suuri heltta ja harja joten valehteleeko harjan koko ja voiko tuo kuitenkin olla kana? Jos tuo on kukko, kuten epäilen, niin se on tarjolla jos joku sen tahtoopi, muuten joutuu kirvesterapiaan.

Täällä kuvia.

http://pellonsyrjan.blogspot.com/2012/0 ... l?spref=fb
Lihapiirakka

Re: sukupuolen tunnistus apua kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Lihapiirakka »

Taitaapi olla kukko, tulee varmasti komea kunhan kasvaa. Itse pitäisin, jos meille syntyisi tuollainen, kun yksi hybridi kukko meillä on ja aivan mahtavan näköinen oli vielä viime kesänä, ennen kun kanat kävi kynimässä pyrstöä ja harjan sakarat putosivat poies... :smt004
Tuulia

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Kyllä se kukko on, on niin iso ja paksu harja.
Mun kotisivuilla on meidän Luomu-kanasta kuvia, eri-ikäisinä kuvattu --------------->
kaztanja

Viesti Kirjoittaja kaztanja »

Juu.. Luomuun verrattaen ilmiselvä kukko! Ei auttanut toiveiden elättely. Kiitos avusta ja vertailukohteesta. Toivotaan et poika sais kodin ajoissa.
Ei Luomu haluis rotuistaan kukkoa? ;)
Tuulia

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

En usko että Luomu haluaa lisää kukkoja riesakseen, se nyt jo elelee 4 silkkikukon kanssa ja välillä on aika helisemässä niiden kanssa, antais varmaan lähtöpassit silkeillekkin jos saisi itse päättää :smt003
Vastaa Viestiin