Hellyydenosoituksia?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Nuki

Hellyydenosoituksia?

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Kyllikki-butti on välillä "sukinut" mua kun oon silitellyt sitä, mutta oon aina luullut että se linnunaivona koittaa vaan sukia itseään eikä tajua mun käden olevan välissä. Mutta äsken se oli oikein poikkeuksellisen hellyydenkipeällä tuulella ja normi halailujen jälkeen jäi ihan viereen puhdistautumaan. Siinä sitten kaveria silittelin ja se taas suki mua. Nyt kokeilin siirtää kättä kauemmas ja se suki sormia silti! Myös mun vaatetus sai osansa kalkkunan hellästä hoivasta.
Olis aika ihana ajatella että toi sukiminen on Kyllikin tapa osoittaa hellyyttä ja vastata mun silityksiin, mut liekö sitten vaan mun toiveajattelua... Onko muiden linnuilla tapana osoittaa hellyyttä omistajilleen?
Raksu

Re: Hellyydenosoituksia?

Viesti Kirjoittaja Raksu »

Ihanaa :smt049 :smt049 :smt049
ninnu

Viesti Kirjoittaja ninnu »

:smt060 Voi ihanuutta :smt060
Iloisten Munatalo

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Meidän Lahja, nuori kukkopoika hankaa nokkaansa mun poskea vasten ja haluaa aina istua joko mun käsivarrella tai olkapäällä kun olen kanalassa. Hellyyttäkö? :smt047
Maatikko

Viesti Kirjoittaja Maatikko »

Eilen Sirkku tanssi mulle ja sitten nyppi mun hihaa sievästi nokallaan.
Mä vuorostani hiplasin sen korvanlehteä ja se oli ihan hiljaa paikallaan ja ummisti silmänsä :smt049
Nuki

Ihania, sovitaan et ne tosiaan osoittaa hellyyttään eikä vaan toteuta jotain muuta käyttäytymisjuttua :smt003 Miksköhän muuten usein on niin että urospuoliset eläimet viihtyy paremmin naisten kanssa ja päinvastoin? Kylli nyt tykkää mustakin, mut kuten jo aiemmin oon useessa ketjussa kertonut, meidän isäntään se on suorastaan rakastunut. Kurko ja Hertta tykkää myös olla halailtavina, ja pihalla ne seuraa mua pöyhistellen ja tulevat lähelle killittämään ikäänkuin varmistaakseen että mulla on kaikki okei.
Raksu

Kumpikohan meistä on vähän hassahtanut, minä vai kukko? Helmut kukkoni on tarjoillut minulle ruokaa, tiputellut niitä eteeni ja ropsottanut, esitellyt minulle mitä ihanampia heiniä :smt005 Mutta tänään kun olin kyykkysilläni tallinlattialla ja puhelin kanasille niin tämä herrasmies tuli ja tanssahti ympärilläni kosiotanssin toinen siipi maata viistäen ja sitä jalallaan potkien ja ääni sen mukainen onnekseni ei kuitenkaan polkaissut :smt050 Todella hellyyttävää mutta olenkohan minä muuttumassa kanaksi näiden potpottieni myötä :smt044 Onko tämä sitä todellista rakkautta :smt060 vai hulluutta :smt043
kaakatin

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Rakkautta, rakkautta :smt055
Nuki

Oi, no sullahan on komea ihailija! :smt003 Hauskoja nää lajirajoja ylittävät ihastumiset, muistelen et täällä oli jollain nimimerkillä kalkkutyttö joka aina heittäytyi lätyksi omistajansa nähdessään.
Heh, mä oon nyt todistetusti puputyttö, Petskinin kanipoika oli ylen rakastunut mun jalkoihin...
malla

Viesti Kirjoittaja malla »

Kaikista ylimmäinen Ukko-kukko pitää etuoikeutenaan tulla syömään kädeltäni tai polveltani aina kanalassa kyykkiessäni. Kamuja ollaan! Jos ei heti jotain tarjota, kukko mukamas nokkaisee tyhjää ja vilkaisee vaivihkaa odottavasti. Niin meidän juttu, ettei kukko kutsu kanojaan osingolle. Vaikka tulevathan ne kutsumattakin osaansa kärkkymään.

Kiintymystä, luottamusta vai seikkailunhalua, mutta mustan Lyydia-kanasen tapana on istahtaa tiiviisti käsivarrelleni tai vielä mieluummin päälaelle - monet kerrat on käyty yhdessä postilaatikollakin. Njaa, vai oiskohan pää kuin linnunpesä... :smt017
kochin-fani

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Kesällä kananuorikot nyppivät hiuksiani kun istuin kanalassa niiden luona.. :smt017
Linnut ovat kyllä ihania, kun nekin osaavat osoittaa hellyyttä ihmisiä kohtaan :smt050
Nuki

Kuva

Kokeilen onnistunko linkittään videoklipin jossa Kyllikki sukii mun sormia. Laatu ei oo hirveän kaksinen, on kuvattu kännykällä...
Raksu

Onpas onnellisen näköistä :smt049
Iloisten Munatalo

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Toinen on ihan seitsemännessä taivaassa :smt048
Nuki

Kyllikki on kyllä ihan uskomaton lellikalkkuna, aina pitää muistaa kanalaan tullessa viettää pieni halihetki rouvan kanssa. Se oikeen tunkee syliin, tai siis mun mun jalkojen väliin kun istun, eihän se paksukainen jaksais syliin lennähtääkään. Välillä nostan sen kyllä syliin, mut Kylli on niin leveä että mulla sais olla pidemmät kintut jotta sen olis mukava siinä lepäillä.
Vastaa Viestiin