kanojen muninta
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
pauliina74
kanojen muninta
täällä odotellaan kuin kuuta nousevaa meidän kääpiökotsien munintaa. kanaset tuli meille loppukesästä ja olivat munineet edellisessä paikassa normaalisti kesän ajan. nyt kuitenkaan munia ei kuulu, ei näy, joten mahtavatkohan olla sulkasadolla? täällä tietämätön pähkäilee...
sama on ankkojen kanssa; viime kesänä syntyneet, koskahan mahtavat pyöräyttää munia?
sama on ankkojen kanssa; viime kesänä syntyneet, koskahan mahtavat pyöräyttää munia?
-
valkoposkihanhi
Re: kanojen muninta
heippa!mulla kanoilla ainaki sulkasato käynnissä,muninta vaihtelevaa/heikkoa.mutta kääpiö-koch rupes yht äkkiä viä hautomaan!
-
Korpela
Koska ne kanat on tulleet teille? Joskus voi kai mennä viikko pari kun kana ei muni, jos on siirretty uuteen paikkaan.
Meillä ainakin on nyt kaikki paikat täynnä sulkia ja höyheniä kun noi on sulkasadolla.
Ruokitko kotiruualla vai valmisrehulla?
Mä olen itse ihan aloittelija mut noi nyt ainakin oli sellasia mitä tuli mieleen et vaikuttaa munintaan,
sit viel sellanen että olisko ne voineet mennä munimaan piiloon jonnekin?
Meillä ainakin on nyt kaikki paikat täynnä sulkia ja höyheniä kun noi on sulkasadolla.
Ruokitko kotiruualla vai valmisrehulla?
Mä olen itse ihan aloittelija mut noi nyt ainakin oli sellasia mitä tuli mieleen et vaikuttaa munintaan,
sit viel sellanen että olisko ne voineet mennä munimaan piiloon jonnekin?
-
pauliina74
hei, meidän kanat on siis tullu joskus elokuussa muistaakseni.. sulkia kyllä lähtee. sisätiloihin olen neitoset siirtänyt n. kuukausi sitten. taitaapi olla siinäkin jo muutosta, kun saivat uuden kodin sisältä. munia ei ole missään piiloissa.. edelleen munia siis toivoen!
-
pauliina74
vielä äskeiseen lisäten; kanat ruokitaan sekä valmisruualla, että osittain kotiruualla esim. makaronit, leivänpalat, perunankuoret jne
-
Korpela