tipuja kaupan luomumunista?? muilla kokemuksia

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Suppis

tipuja kaupan luomumunista?? muilla kokemuksia

Viesti Kirjoittaja Suppis »

Mulla on ollut haudontaan innokkeena kaupasta ostettuja luomumuia .. ostettu ehkä toukokuun puolesvälissä ja haudonta alkoi kanalla 25.5 jolloin annoin oikeat munat ja vaihdon haudonta koppiin
ja samantien toinen kana alkoi hautoa noita munia..
vähensin niitä silloin 10llä ja jätin vain 2 alle kun tiesin että tilaan lisää siitosmunia..

nooh eilen läpivalaisin ne ekat siitosmunat ja kaikki näytti siltä niinkuin pitikin .. ja sitten aattelin että katonpa vielä että miltä näyttää tavallinen hautomaton muna .. nooh ja sitten aattelin että miltähän näyttää se kaupan luomu muna jonka päällä eräs kana nyt istuu ... :shock: :shock: :shock: siis siellä näkyy selvästi tipu ja jopa höyhenen hippeitä :oops: ja sama juttu siinä toisessa..
eli oon nyt saamassa vahinkotipueen.. mutta mukava sillä kotona haudotut tehotytöt olisi kyllä ihan mukavia. olisivatkin tyttöjä..

ja muuten ne loput 10 jotka otin silloin pois pesässä .. niistä löyty myös 9stä tipu mutta tietenkin vain n 4-5pvn ikäinen-- :smt010

eli nyt jos joku halluisi tehotyttöjä yrittää saada omin voimin niin siwasta ostin nuo munat ja olivat siinä vihreässä pahvilootassa luomu munia..

ja aatella ne oli toista viikkoo siellä aluksi pesässä että kukaan ees teki niille mitään.. että ei tää haudonta näköjään oookkaan mitään tähtitiedettä kun ,
Nöpönen

Re: tipuja kaupan luomumunista?? muilla kokemuksia

Viesti Kirjoittaja Nöpönen »

Mulla on kokemusta ja tuossa linkki mistä löytyy lisää tuosta http://www.munanetti.net/viewtopic.php?f=9&t=10571
Vastaa Viestiin