Kukolle Nimiä

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Hulluna Kanoihin

Kukolle Nimiä

Viesti Kirjoittaja Hulluna Kanoihin »

Olisi nyt sellanen tilanne, että mä näppäränä tyttönä varasin Tanttalan naapurista kukon...Kun muuten se olisi menny pölkylle...Paikka on juu...Mutta nimi puuttuu!

Olisiko teillä mitään ehdotuksia...Ja maatiaiskukko siis kyseessä... :smt060

Ja siis mielellään joku hauska, huumorillinen nimi eikä mitään Teppoja ja Tapsoja, vaikka joku William...Jotain tuon tyylistä :smt048 :smt050
Hansu

Re: Kukolle Nimiä

Viesti Kirjoittaja Hansu »

Jaa-a... Ota joku sellanen nimi, jolla ''juuret'' johonkin... Meillä lapset tykkää kauheesti katsella Madacasgarin pingviinit -nimisiä lasten piirrettyjä ja kukko saikin nimensä tuon neljän pingviiniparven johtajan Kipparin mukaan :smt003 . Tosin kukaan sitä tuskin älyää...mutta meille se nimen alkuperän takia istuu hyvin korvaan :smt020 . Tosin Kippari on pääsemässä kirveen kanssa tekemään tuttavuutta, kun onkin hermoheikko kaveri ja peloissaan koittaa hyökkäillä lasten/omituisten kenkien yms. kimppuun ja sitten pinkoa karkuun... :smt011 . KErrassaan luvatonta käytöstä meillä :smt018 ja hoitona :smt027
Hulluna Kanoihin

:D

Hyvä idea siinäkin! Pitäisikö siskoni mieliksi ottaa Vampire Diaresista tai Twilightista joku nimi... :smt007

Voi Kukkoa... :smt009
mik

Viesti Kirjoittaja mik »

mun kukot ovat: Helmi-Emilia, Pedigree, Hau-Hau Champion, Nippuside ja Munamies.

Ei nyt kysytty mun kukkojen nimiä, mut jos noista tulis ideaa?
saralele

Viesti Kirjoittaja saralele »

Meidän kukot oli Kauko ja Kalevi appiukon veljien mukaan :smt003
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Ja mulla on ollu Bejita(dragonball z), poikansa Vauhtiraita, sitten ritari Lance ja nyt Kurko ja Risto. Kasvavissa tipuissa on Varjo ja Plumpy (pullukka englanniks). Ja yhdestä pelistä nappaan seuraavalle punertavalle kukolle nimen Rust A Lot.
Hulluna Kanoihin

Tässä olis siitä väreistä ja luontteesta tietoa:

- Kiltti
- Vaalea niska
- Komea
- Kiltti
- Pysyy sylissä
- Pienet kannukset
- keskikokoinen heltta

Ja siinäs olikin ehk luultavasti tarpeeksia tietoa :D :smt023
mik

Viesti Kirjoittaja mik »

jos se oli jo pölkylle menossa, niin käviskö harry potterita Melkein Päätön Nick?
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

:smt003 Siin olis kyllä hyvä nimi päänsä säästäneelle!
Hulluna Kanoihin

mik kirjoitti:jos se oli jo pölkylle menossa, niin käviskö harry potterita Melkein Päätön Nick?

Nonii! Tuohan on upea!! Katsotaanpas...Ykköseksi kai sujahti :D
mik

Viesti Kirjoittaja mik »

Sir Nicholas oli Melkein Päättömän Nickin oikee nimi, eli jos ei halui olla ihan noin suorasukainen, niin voihan se olla tuokin.

(mun butit on maria antoinette I, maria antoinette II jne ja ukot sir Nicholas I jne)
Hulluna Kanoihin

Noniin :D Saisin ihan ilmatteeks aina kesäks kanoja, mutta ku nasun Taajama-Alueella!! :smt017

Niin isä ja sen tyttöystävä vaan: Blah blah blah, Asut Taajama-alueella jne :smt018 ...Siinäpäs murtu seki haave, joka melkein toteutui! :smt022
mettew

Viesti Kirjoittaja mettew »

Johansson, Jonsson, Nieminen, Savolainen, Eric, Nicholas, Terry :shock: TULIKS NOI MULTA?! :smt003
mettew

Viesti Kirjoittaja mettew »

URHO! Armas. Otso. Olavi. Edwald. Edward.
Iloisten Munatalo

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

ÖSTEN van HALEN :smt044
Vastaa Viestiin