Tipujen nimeäminen

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
saralele

Tipujen nimeäminen

Viesti Kirjoittaja saralele »

Millä perusteella annatte nimet tipusille, vai annatteko ollenkaan?? :smt001

Mä jo kuumeisesti koiten keksiä tipuille nimiä, sellasia mitkä sopis oli sitte kukko tai kana :smt003
vardenji

Re: Tipujen nimeäminen

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Ihan fiiliksellä :smt003 Yks säntäilee sinne tänne ja on ihan keltanen joten siitä tuli chokobo yhden pelihahmon mukaan :smt002
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

Meillä tulevat kanatiput on I:llä alkavia ihmisten nimiä. Kanoja on jo A:lla ja B:llä ja kaikki sitä välistä on sit viiruja (6tipuetta), jotka on saaneet nimiä, jotka vain tarkoitavat jotain. :smt003
Nimien keksiminn on hauskaa!
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

vardenji kirjoitti:Yks säntäilee sinne tänne ja on ihan keltanen joten siitä tuli chokobo yhden pelihahmon mukaan :smt002
:smt005 Meillä kans yksi keltainen kukkotipu sai saman nimen, pojat halus ehdottomasti nimetä sen :smt023 .
vardenji

Saa nähdä kumpi mun Chokobo on, kuko vai kana :smt003 Toi ruskee taitaa olla Henna, on niin punertava. Jos se on kukko se saa nimen mun yhden kaverin mukaan, Hena(lempinimi Henrille) Kunhan vähän näkee yleisluonnetta, tietää nimen :smt002
vardenji

No niin, 5 tipuista on sanu nimen. Chokobon ja Hennan lisäks on Pilkku, Nuoli ja Marmori. Pilkulla on kaks täplää niskassa. Nuolella on nuolenpääkuvio selässä ja suuntaa aika varman näkösenä juur sinne kun haluaa. Marmori on rauhallinen ja sen siivissä on marmorimainen kuviointi. Enää 11 vailla nimeä ja vanhimmat on jo päivää yli viikon vanhoja :smt003
Pirjo

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

Meille tipujen nimiksi tulee paikallisen nuorison (10-17v) mukaan :smt003 Usein on jo halukkaita nimiensä antajia ennenkuin tiput ovat edes kuoriutuneet, toiset eivät edes tiedä että nimi on heidän mukaansa...mutta lampaille meidän asiakkaat ehdottavat nimiä ´facessa`.
Vastaa Viestiin