Viiriäisten kuvia
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Re: Viiriäisten kuvia
7 asuu vielä alkuperäisessä porukassa, mut 3 oon joutunut siirtämään toiseen häkkiin, kun jäivät isossa porukassa "jalkoihin".
Onkos tällä erää kenelläkään enää pikkuviiruja (tai isompiakin) myytäväksi asti???
*viirukuume kasvaa...*
*viirukuume kasvaa...*

Mullakin on juuri kuoriutuneita ihania söpöläisiä, mutta ei niitäkään taida olla myytäväksi asti
Meinaan kyllä laittaa taas uusia munia koneeseen piakkoin...

Tarkistappa Viiperi viiriäistesi lämpötila. Pyramidin tekeminen on selkeä merkki siitä että tipuilla on liian kylmä ja se kylmyys aiheuttaa poikasten kuolemaa.
Lämpötila on ok. Tuo oli silloin kuin lämmitin oli poissa käytöstä. Sähkökatkos 

Huomenna meinasin pistää
En hirveen montaa kylläkään, vain 36 munaa mahtuu kääntölaitteeseen. Lopuissa "kupeissa" on kananmunia, olleet huomenna neljä päivää eli pitäis kuoriutumisen ajoittua silloin samoihin aikoihin.
Mitäs olet vailla, kanoja varmaan - montako? Mulla on tuossa pari varausta jo alla, että isoja määriä ei ainakaan jää ylimääräiseksi...

Mitäs olet vailla, kanoja varmaan - montako? Mulla on tuossa pari varausta jo alla, että isoja määriä ei ainakaan jää ylimääräiseksi...
Ai määrää... Ööö... Muutama... Semmoinen "porukka", että pärjäävät, eivätkä tunne oloaan yksinäiseksi...

Loppi on Riihimäen ja Forssan välimaastossa. Eli etelässä olemme.
Koneessa on nyt viiriäisenmunia ja 27 tipua on jo kasvamassa. Katsotaan nyt noista kuinka paljon on kanoja ja kukkoja...
Koneessa on nyt viiriäisenmunia ja 27 tipua on jo kasvamassa. Katsotaan nyt noista kuinka paljon on kanoja ja kukkoja...