Muksujen hautomo
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Re: Muksujen hautomo
Tipulaatikon pohjalle voi aluksi pistää ihan kerroksen talouspaperia, vähän myöhemmin purua tai turvetta.
Tsemppiä kuoriutumiseen!
Tsemppiä kuoriutumiseen!
Kiitos siimis.
Noin 6 munaa heiluu, yksikään ei ole vielä kuoriutunut
Noin 6 munaa heiluu, yksikään ei ole vielä kuoriutunut
Nyt on jo päivä 17 ja yksikään ei ole kuoriutunut.
Munat on mökillä ja olen itse kotona.
Anoppi soitti ja ilmoitti että yksikään ei tällä hetkellä liiku.
Missä vaiheessa pitää huolestua, huomenna?
Munat on mökillä ja olen itse kotona.
Anoppi soitti ja ilmoitti että yksikään ei tällä hetkellä liiku.
Missä vaiheessa pitää huolestua, huomenna?
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Tuli mieleen, että vasta oli juttua siimiksen viiriäisistä, joista hitaimmat kuoriutuivat viikon myöhässä. Saattaisihan olla, että kuljetusten aikana ovat lämmöt käyneet alhaalla ja se sitten hidastaa kehittymistä eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Kuoriutuvat tiput pitävät joskus pitkiäkin lepotaukoja ennen kuin jatkavat uurastustaan kuoren läpi.
Olen taas mökillä.
Vain yksi muna liikkuu, muiden ei ole edes nähty liiikuvan tänään.
Million kosteus piti nostaa?
Vain yksi muna liikkuu, muiden ei ole edes nähty liiikuvan tänään.
Million kosteus piti nostaa?
Kun ensimmäinen särö on näkyvillä. Muuten hukkuvat muniinsa. Kyllä se siitä! 

Kiitos!
Luinkin netistä että haudonta-aika olis 17-20 päivää joten no hätä.
Pitää antaa anopille ohjeet kosteuden nostamisesta, koska joudun lähteä taas kaupunkiin töihin.
Luinkin netistä että haudonta-aika olis 17-20 päivää joten no hätä.
Pitää antaa anopille ohjeet kosteuden nostamisesta, koska joudun lähteä taas kaupunkiin töihin.
Nyt on päivä 19, eikä tipun tipua.
Ei tietty ole vielä jengi mökillä heränny, joten tän aamun tiedoitetta en ole saanu.
Itse joudun vielä ainakin täksi päiväksi töihin raahautua.
Ei tietty ole vielä jengi mökillä heränny, joten tän aamun tiedoitetta en ole saanu.
Itse joudun vielä ainakin täksi päiväksi töihin raahautua.
Nyt on yhdessä munassa reikä.
Noin 6 tuntia sitten tulin munien luo ja huomasin reiät. Edistystä ei ole yhtään tapahtunut 6 tuntiin.
Muutama tunti sitten näin vielä liikettä, nyt en enää. Milloin kannattaa huolestua?
Rapinaa kuuluu vielä koneesta, eli joku siellä ainakin yrittää kaivautua ulos.
Noin 6 tuntia sitten tulin munien luo ja huomasin reiät. Edistystä ei ole yhtään tapahtunut 6 tuntiin.
Muutama tunti sitten näin vielä liikettä, nyt en enää. Milloin kannattaa huolestua?
Rapinaa kuuluu vielä koneesta, eli joku siellä ainakin yrittää kaivautua ulos.
Just soitin mökille.
Sieltä se kuulemma vieläkin kurkkii pienestä reiästänsä?
Siis jos uskon mieheeni niin siinä yhdessä ainoassa munassa on reikä ja se ei ole suurentunut, mut hengissä tuntuu olevan?
Kohta jo siis vuorokauden on tuo arkajalka kurkkinut reiästänsä.
Toivottavasti työni tänään loppuu ajoissa jotta kerkeän käväistä mökillä noita tuijottamassa.
Tänään on siis 20. haudontapäivä.
Sieltä se kuulemma vieläkin kurkkii pienestä reiästänsä?
Siis jos uskon mieheeni niin siinä yhdessä ainoassa munassa on reikä ja se ei ole suurentunut, mut hengissä tuntuu olevan?
Kohta jo siis vuorokauden on tuo arkajalka kurkkinut reiästänsä.
Toivottavasti työni tänään loppuu ajoissa jotta kerkeän käväistä mökillä noita tuijottamassa.
Tänään on siis 20. haudontapäivä.
Täällä peukutetaan kovasti että "mökkeily- & mukulakivikatumunat" ovat kunnossa ja kuoriutuu mahdollisimman monta tervettä piipertäjää
Millax kirjottaa niin hauskasti, ihan ku nää ois pikauutissähkeitä maailmaa hätkähdyttävästä tapahtumasta
En tiedä mitä työtä teet Millax, mutta ekaks vaan tuli mieleeni että oot jossain avokonttorissa ja kymmenen työkaveria kuuntelee sun puheluita huulet ja silmät pyöreinä
: "No minä täällä moi. No mites munat voi? Ai? Ei vielkä tullu. No ota se käteen ja kuuntele. Juu, juu, ihan korvas viereen laitat. Ai ei mitään. No mee sit vessaan ja tee se taskulamppujuttu." 

Millax kirjottaa niin hauskasti, ihan ku nää ois pikauutissähkeitä maailmaa hätkähdyttävästä tapahtumasta

Onhan nää mun ekat oikeet munat!
Mä olen putkimies ja tällä hetkellä tällänen callgirl, eli odotan puhelua et milloin tulee lähtö hommiin.
Mua oikeesti jännittää tuo haudonta niin paljon et taitaa jäädä viimeisiksi nuo munat.
Voi kun edes 2 tipua tulis!!

Mä olen putkimies ja tällä hetkellä tällänen callgirl, eli odotan puhelua et milloin tulee lähtö hommiin.
Mua oikeesti jännittää tuo haudonta niin paljon et taitaa jäädä viimeisiksi nuo munat.
Voi kun edes 2 tipua tulis!!