APUVA!

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

maunu_muori kirjoitti:Jos uroolla on räpylä kokoo 46 niin veikkaisin et häl on kokookin.. tai siis mittaa, ja sillon hää kyllä erottaa jos jätti polkaseen kääppärii.. tai sit hää on ANKKA..
Siis TÄ?
Nyt meni kyllä ohi vaikka kuinka miettii...
Mitenkä mun räpylä liittyy käppänän muniin?
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Jos muori tarkoittaa että sulla on ylisuuret munat, kun jalkakin on 46... ?
Tiedä sitä mitä tarkoittaa, mutta täytyy myöntää, että tällä kertaa en kyllä tajunnut... :smt004
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Niinpä tietysti, ylisuuret munat :smt005 :smt005
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Nyt kun mä luen tuon muorin lainauksen uudelleen niin...



maunu_muori wrote:
Jos uroolla on räpylä kokoo 46 niin veikkaisin et häl on kokookin.. tai siis mittaa, ja sillon hää kyllä erottaa jos jätti polkaseen kääppärii.. tai sit hää on ANKKA..

Ei kait tässä ole kyse siitä että Jamppa olisi jätti... Apuva... nyt taitaa olla nukkumaanmeno aika.... :smt003 :smt004
Viimeksi muokannut Skuukkeli, 21 Maalis 2009, 01:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
viiru

Viesti Kirjoittaja viiru »

Härregyd teidän kanssanne. Tämä se on ehtymätön monimielisyyden kehto.
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Eiks ookki?? Se nenäjuttu on muuten ihan tosi!!! :smt003
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

kanamummo kirjoitti:Eiks ookki?? Se nenäjuttu on muuten ihan tosi!!! :smt003
Joo ja tuosta syystä valitsen ravintolassa aina ikkunapaikan, koska ohikulkijoita on hauska "tarkkailla"... :smt005 :smt005
Gizzmo

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

:smt005 no on teillä jutut :smt005 mut miten niin ankka? :smt017 :smt005
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Kattos ankalla on aivan suhteettoman suur räpylä kokoonsa nähen, niin että, jos toi Jamppa onkin 160 cm ja sillon se ei ookkaan mikään iso..ja koko elvistely kenkänkoolla on uutisankka. tai siis hää muistuttaa ANKKAA. mut aatelkaas( tuntemetta uljasta uroosta) jos hää onkin kaksmetrii pitkä honkankolistelija. ja valihtee kaverikseen semmosen keskivertoo lyhämmän 155 tyttelin niin kanamaailmassahan toi vastais sitä että kultabrama kävis sillan kääppärissä... :smt008 .. mut 160 cm pitkänä oliskin pari mitä sopusuhtasin.. mut tiiättekös mitä.. immeisten pituuskasvu on sillain useemmasta peritöttekijästä, tämmönen pikkuparit vois sitten saaha sellaisen hongankolistajan... mitenkähän se menis kanasilla.. :smt017
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

ää.. muori... mitäs se kertoo kun mun pojan kengänumero on 52?
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

No mää olen kyl ihan tällänen ankka sit vissinki...
174cm hukkapätkä :smt005

Järkyttävä räpylä kanamummon pojalla :smt103
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

No ei se oo ku 198 pitkä.. tyttö 180 jotai.. yks vielä kasvamassa...
viiru

Viesti Kirjoittaja viiru »

Musiikki ei selvinnyt aamuun. Sniff.
Harmittaa etten ottanut sitä sisälle ddr:n viereen yöksi. Aattelin sitä ja olin ihan kiikunkaakun, et pitääkö sit ottaa Perla ja toinenkin tipu keittiöön ja katsoa, kun isäntä muuttaa sen seurauksena työhuoneelle...
Illalla vielä näin Musiikin syövän ja juovan automaatista ja aattelin, et kyl se pärjää kumminkin.
Mä veikkaan et se on joutunut pois lämpimästä ja sit Perla on pedannu sen alleen, se löytyi nimittäin pehkun alta. Toivottavasti ei pieni hirveesti kärsinyt, yhyy.
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Otan osaa, toivottavasti pikkunen näki aamun :smt002
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4452
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Voi harmi :smt009 niin siinä sitten kävi. Onneksi toinen tipu kuitenkin jäi, ettei Perla menettänyt molempia.
Vastaa Viestiin