Voi itku, taas pannukakkuna!
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Re: Voi itku, taas pannukakkuna!
Ihania tirppoja, kivasti kuulu niiden piipitys tuossa videolla...
))

Nyt on sit Matti sisällä tehohoidossa. Tähän asti mennyt joukon jatkona, vaikka onkin paljon pienempi kuin muut, mut tänään oli selvästi nuutunut ja nyt oli sit kakkakin jäänyt peppuun kiinni.
Peppu saatiin pestyä ja nyt kuivatellaan ja tarkkaillaan vointia...
Varmistelen nyt ainakin, et saa tarpeeksi syötävää ja juotavaa. Kai sen saa palautettua emon alle, kun vointi paranee?

Peppu saatiin pestyä ja nyt kuivatellaan ja tarkkaillaan vointia...
Varmistelen nyt ainakin, et saa tarpeeksi syötävää ja juotavaa. Kai sen saa palautettua emon alle, kun vointi paranee?

Voi parkaa
Jos ei monta päivää kulu teholla nin kyllä mamma varmaan muistaa omakseen. Kanakohtasia eroja kyllä on että kokeilemalla se vaan selviää.
Paranemisia pikku-Matille.

Jos ei monta päivää kulu teholla nin kyllä mamma varmaan muistaa omakseen. Kanakohtasia eroja kyllä on että kokeilemalla se vaan selviää.
Paranemisia pikku-Matille.
palautin Matin jo yöllä, taskulampun valossa, emon alle. Hyvin kelpasi emolle. Ekan piippauksen kuultuaan Mimmi jo kutsui Mattia.
Siihen mennessä Matti oli kuivunut, syönyt, juonut, nukkunut mun olkapäällä hiusten alle kaivautuneena ja tehnyt mun ukon melkein hulluksi piipityksellään.
Tämän aamun on taas mennyt joukon mukana reippaasti. Pitää vain jatkaa seurailua ja ottaa se uudestaan sisälle, jos näyttää taas nuutuneelta.
Siihen mennessä Matti oli kuivunut, syönyt, juonut, nukkunut mun olkapäällä hiusten alle kaivautuneena ja tehnyt mun ukon melkein hulluksi piipityksellään.

Tämän aamun on taas mennyt joukon mukana reippaasti. Pitää vain jatkaa seurailua ja ottaa se uudestaan sisälle, jos näyttää taas nuutuneelta.
Matti on taas sisällä "tehohoidossa". Sillä on hyvä ruokahalu ja juo paljon, mut ei ole kasvanut pahemmin... Kakka oli taas jäänyt peppuun kiinni ja perä näyttää hiukan tulehtuneelta...
Tän päiväisiä kuvia!!!
Matti

Valko

Pingu

Tuhkimo

Sipsu

Enkeli

Musti

Pastori

Tän päiväisiä kuvia!!!
Matti

Valko

Pingu

Tuhkimo

Sipsu

Enkeli

Musti

Pastori

Voi kuinka suloisia ja kaikki jotenkin erilaisia
innolla täällä odotellaan minkälaisia niistä tulee isona.

Soittelin Matista tänään EL:lle. Suositteli antamaan tehobactia, mut ei osannut sanoa annostelusta. Eli mä illalla kokeilen sit syöttää sitä pipetin kanssa "ihan vähän, veteen liotettuna". Ja peppuun voin laittaa terrapoly voidetta, jos on tosi punaisen näköinen, tietty pesun jälkeen. Tai valkovaseliinia, jos ei punoita...
Oli taas EL:n äänessä hiukan huvittuneisuutta, kun viikon ikäiselle tinnille soittelin hoito-ohjeita.
Siitä täytyy tuolle EL:lle antaa arvostus, ettei suositellut kirvesterapiaa, vaan tosiaan mietti, et mikä vois auttaa... Kai se mut jo tietää, ja tällä hetkellä pelkää, et kuskaan tinnin sen vastaanotolle.
Jokos Minnimannilla on viralliset nimet näille omille tipuilleen?
Nämä kun on vain tuollaisia, et tunnistan ne toisistaan ja ettei tarvi pelkiksi tipuiksi kutsua. 
Oli taas EL:n äänessä hiukan huvittuneisuutta, kun viikon ikäiselle tinnille soittelin hoito-ohjeita.

Jokos Minnimannilla on viralliset nimet näille omille tipuilleen?

Mä yleensä nimeän kanat ja kukot sitten isompina jahka niille tulee joku ulkonäöllinen tai luonteeseen liittyvä juttu josta se nimi sitten tulee.
Peukutuksia Matille että paranis
, mulla on ollu paljon noita kakkapeppuja ja suurin osa yleensä siitä selviää. Tota vaivaa ei muuten ole kuin kukko tipuilla
joten Matti nimi tais osua oikeaan. Voi johtua kokkidioosista, toiset paranee siitä toiset ei.
Peukutuksia Matille että paranis

Eilen loppui Matin elämä 10päivän ikäisenä...
Meni vain huonompaan ja huonompaan, ratkaisu oli pakko tehdä.

Meni vain huonompaan ja huonompaan, ratkaisu oli pakko tehdä.

Sellaista se on noiden tinnien kanssa
, joskus ne vaan ei selviä
. Hali sinne 

Lisää kuvia, et Minnimanni pysyy mukana tinnien kehityksessä.
Valko (kukko?)

Pingu (kana?)

Tuhkimo (kukko?)

Sipsu (kana?)

Enkeli (kana?)

Musti (kukko?)

Pastori (kana?)

Valko (kukko?)

Pingu (kana?)

Tuhkimo (kukko?)

Sipsu (kana?)

Enkeli (kana?)

Musti (kukko?)

Pastori (kana?)

Minnimanni joko uskallat arvailla, et mitä rotuja löytyy?
Valko (rokki-tyrnis?)

Pingu (brahma?)

Tuhkimo

Sipsu

Enkeli

Musti (joka on lähinnä nykyään ruskea)

Pastori

Valko (rokki-tyrnis?)

Pingu (brahma?)

Tuhkimo

Sipsu

Enkeli