Kertokaahan, mitä mä en nyt käsitä oikein? Laitoin siis kanan alle 12 munaa, 9 Ilmajokista ja kolme omaa. Päälle merkkasin joko Ilma tai Oma, että tiedän sitten montako omaa pitäis olla joukossa. Noh, 10 tipua meille siis tuli. Kaksi munaa heitin pois, toisessa luki Ilma ja toisessa Oma. Eikös tämän kaavan mukaan meillä pitäisi nyt olla 8 Ilmajokista ja 2 omaa?
Mutta?! Nyt meillä on kolme sellaista tipua, jotka ei minusta näytä Ilmajokisille? Yksi, josta taitaa tulla valkoinen. Ok, tämä on meidän, koska meillä on koko valkea kana. Mutta kun, kahdelle muista tipuista näyttäisi tulevan sulkajalat??! On siis yksi valkea ja kaksi sulkajalkaa, jotka kaikki voisivat hyvin olla omien kanojen munista, vaan kun niitä ei pitäisi olla kolmea

Nämä kolme tipua ovat myös isompia kuin muut. Olenkohan mä jotenkin sotkenut munat merkkausvaiheessa ( ei pitäis olla mahdollista, koska merkkasin Ilmajokiset ensin ennenkuin edes otin lähettyville omien kanojen munia) vai luinko kuoriutumattomien merkit väärin ( kai mä nyt lukea osaan? ) vai mitä ihmettä?
Noista on käytävä ottamassa kuvia, että voitte sitten tyhmälle sanoa kuka niistä on kuka.