Kaupan luomumunat
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Wiola
-
mirri
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
-
Wiola
-
Wiola
Otin tänään loput tyhjät munat pois ja 4 keitin lemmikeille. Oletteko itse syöneet viikon haudottuja munia?
Ihan kelpo munilta ne vielä näytti...Suurella kanatilalla jossa kynmmeniä vuosia sitten olin harjoittelijana, niin noita kyllä syötiin....
Hautomoon jäi kaksi ja siellä näkyy jo musta piste ja verisuonia..Mikä se musta piste on? Silmä?

Ihan kelpo munilta ne vielä näytti...Suurella kanatilalla jossa kynmmeniä vuosia sitten olin harjoittelijana, niin noita kyllä syötiin....
Hautomoon jäi kaksi ja siellä näkyy jo musta piste ja verisuonia..Mikä se musta piste on? Silmä?
-
monnilainen
-
kanatar
-
Wiola
Sivulla 14 tässä ketjussa selostin tuon "karvalakkihautomakoneen" rakenteen. Täytyy joskus laittaa kuvaa siitä.
Kanoja tarvitaan mutta ne on luomukanalassa munineet nämä munat jotka sitten ostin täkäläisestä Prismasta. Haettava vielä lisää noita samoja munia joskus...
Aika nopeasti nuo näyttävät kehittyvän. Toivotaan että saan ne tipuiksi saakka.
Loput tyhjät munat meni tänään sitten kääretortuksi kun olivat vielä niin hyvännäköisiä, rikottaessa ainoastaan keltuainen levähti mutta muuten mielestäni syömäkelpoisia.
Kanoja tarvitaan mutta ne on luomukanalassa munineet nämä munat jotka sitten ostin täkäläisestä Prismasta. Haettava vielä lisää noita samoja munia joskus...
Aika nopeasti nuo näyttävät kehittyvän. Toivotaan että saan ne tipuiksi saakka.
Loput tyhjät munat meni tänään sitten kääretortuksi kun olivat vielä niin hyvännäköisiä, rikottaessa ainoastaan keltuainen levähti mutta muuten mielestäni syömäkelpoisia.
-
dripple
-
Wiola
-
maunu_muori
-
maunu_muori
-
Wiola
Mulle sopii oikein tommoset ANTI-jalostuksen munat joista seuraavaksi kokeilen sitten hautoa. Pitää ensin varmentaa että saanko nää 2 hedelmöitettyä luomumunaa haudottua tipuiksi saakka. Hulppeaa kun hautomonmunissa on punaiset leimat...
Selviääkö niistä leimoista se kanalakin..kun en muista mitä nuo kaikki leimat merkkaa...Löytyykö sen tuottajaleiman perusteella se kanalakin?
0Fi0 = suomalaisia luomumunia
11277 ja sitten KA131
Mitä noista merkeistä selviää?
Ainoa kriteeri on että mieluummin värikkäitä tirppoja.
Hivenen tää eläintarha rupeaa laajentumaan...
Selviääkö niistä leimoista se kanalakin..kun en muista mitä nuo kaikki leimat merkkaa...Löytyykö sen tuottajaleiman perusteella se kanalakin?
0Fi0 = suomalaisia luomumunia
11277 ja sitten KA131
Mitä noista merkeistä selviää?
Ainoa kriteeri on että mieluummin värikkäitä tirppoja.
Hivenen tää eläintarha rupeaa laajentumaan...
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Wiola: tällä löytyy kanala, josta munasesi ovat peräisin:
http://www.kultamuna.fi/kauppiassivut/i ... nta&page=1
http://www.kultamuna.fi/kauppiassivut/i ... nta&page=1