Haluaisiko joku ystävällinen sielu jeesata mua noiden kennojen tilauksen kanssa? tarvitsisin noita pahvisia 10 munan kennoja (viiriäisten) jos ei löydy 10kpl niin sitten noita 12 kpl
Määrää en tiedä luultavasti sen 50 kpl ois hyvä määrä
Pieneen keltaiseen laatikkoon esim minimitilauksen määrä 60. Paina aktualizieren nappia joka päivittää ostoskorin.
Kasse napista pääsee kirjoittamaan tietojaan.
valitse uusi asiakas tai vanha asiakas.
asiakastilitiedoissa company information kohtaan jotain vain jos yritys. Itse en laittanut mitään kun ei yritystä. (vaikka punaisella tähdellä merkitty)
Mulle tuli sähköpostia parissa päivässä, missä oli maksutiedot ja sai nettipankissa maksettua ihan niinkun Suomeenkin menevät maksut, ei siis tarvinnu mitään ulkomaista maksujuttua käyttää, eli maksusta ei mene muita kuluja lainkaan. Kätevää ja nopeaa palvelua kaikin puolin
Pitääpäs kysäistä teiltä, joilla on viiruja ja kääpiörotuisia kanoja, että sopivatko viiriäisten munille tarkoitetut kennot myös kääpiökanojen munille? Tuntuu hupsulta tankata pikkukanojen munia normikokoisiin kananmunakennoihin, joten mietin, että sopisivatko ne viirunmunakennoihin
Mulla ei ole kääpiökanoja, mutta uskallan epäillä etteivät munat mahdu noihin kennoihin ainakaan, mitä tilasin. Juuri mahtuu isomman kokonen viirun muna, joita isnnostuvat joskus tehtaileen... Taikka voisin kyl laittaa kuvan, jos olis apua...
Niin on Tuohon voimapaperista reunoistaan "revitty" etiketti joko tietsikalla tai käsin kirjoitettu ja juutinarua ympärille, niin on ihana vieminen kylään