Hyvä hautomakone?
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Aivan! Tuossa on kyllä järkeä. Mutta missäköhän tropiikissa tää mun lainakone on valmistettu, kun en saa kosteutta nousemaan yli 45:n vaikka käytännössä melkein koko koneen pohja on vesiastiaa täynnä ja yksi rättikin ripustettu ritilälle roikkumaanHiltaHelikopteri kirjoitti:suurin osa koneista valmistetaan maissa, joissa ei ole mitään ongelmia riittävän kosteuden suhteen.

Taidanpa kuitenkin suunnata ensin kauppaan ja käydä ostamassa pari elohopealämpömittaria ja tehdä sellaisen kuiva- ja märkämittariviritelmän, josta oli ohje tuolla toisaalla. Jos se onkin tuo mittari kun valehtelee.
Mulla on Maino MPS jokunumero ja se on kyllä MainIoXaus kirjoitti:Entäs Maino MPS-sarja?

Samaa kosteusongelmaa toki siinäkin, koneen mukana tullut "vesikippo" oli lähinnä huono vitsi. Tein koneeseen välipohjan muovisesta aterinlaatikosta (kaikki tietää, semmoinen verkkopohjainen jollainen ~jokaisella on keittiönlaatikossa) leikkelemällä siitä sopivanmuotoisen ja laittamalla sen koneeseen nurinpäin jolloin aterinten väliseinät muodostavat "jalat". Jotta saan kosteuden 80%iin joudun täyttämään koko pohjan vedellä, muuten mulla on sopivaksisilputtuja muovikipposia siellä aterinlaatikon alla.
Re:
mä käytin vaan niitä kippoja mitkä siinä on vakiona ja lopussa nakkasin märän rätin lisäksi ja tipuja tuli.. (luultavasti nostin kosteuden liian aikasin loppupuolella kun osa munista laitettiin vähän myöhemmin koneeseen ja niissä tiput hukkui kai liikaan kosteuteen tai niin mä ajattelin ainakin)Muusa kirjoitti:Mulla on Maino MPS jokunumero ja se on kyllä MainIoXaus kirjoitti:Entäs Maino MPS-sarja?![]()
Samaa kosteusongelmaa toki siinäkin, koneen mukana tullut "vesikippo" oli lähinnä huono vitsi. Tein koneeseen välipohjan muovisesta aterinlaatikosta (kaikki tietää, semmoinen verkkopohjainen jollainen ~jokaisella on keittiönlaatikossa) leikkelemällä siitä sopivanmuotoisen ja laittamalla sen koneeseen nurinpäin jolloin aterinten väliseinät muodostavat "jalat". Jotta saan kosteuden 80%iin joudun täyttämään koko pohjan vedellä, muuten mulla on sopivaksisilputtuja muovikipposia siellä aterinlaatikon alla.