kasvamaton ankka
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Voisikkos sää kokeilla vaikka erottaa tota pikku"miestä" sillain et näkee muut... jos ei sitten kasva, kun ei jää toiste jalkooihin ja saapi syyä rauhassa, niin ennuste on aika huono.
paitti jos on sorsageenii vanhemmissa.. ja sattuneet yhen kohalle kummaltakin puolelta.. nää nimittäin kyllä risteytyy...ja tuottaa ihan hedelmöityskelposii jälkeläisii.. mut toi kasvunopeus sitten on erona..

Ei sitä pysty erottamaan, menee niin paniikkiin kun ei pääse lauman luo turvaan. Erotin sen kerran vuorokaudeksi kahden pienimmän ankan kans, niin ne vaan törmäili häkin seiniin ja yritti väkisin muiden luo. Laitoin niille ruokaa, mutta ne ei edes syöneet sitä. En tiedä onko ankat noin laumaeläimiä normaalisti kuin nämä meidän, mutta nämä on ainakin pahempia kuin lampaatkaan!
Törsti on kasvanu hirveästi ja sillä on muka jo sulkiakin kasvamassa. Toisilla on jo paljon enemmän, mutta hyvää vauhtia näyttää pikku-Törsti ottavan kiinni. Naamakirjasta mulla löytyy yks videokin missä myös Törsti näkyy. Tässä pari kuvaa, jotka taas otettu mahdollisimman huonoon aikaan, juuri syönnin ja vesiläträyksen päälle illalla joten kaikki näyttävät likaisilta ja nuhruisilta.

tässä Törsti isoimpien ankkojen kanssa

Törsti on vähän ujo, niin siitä on hankala saada kuvia. Se tulee muakin tervehtimään vasta kun oon tosi kauan istunut paikallaan ja muut on jo melkeen nokkineet mut mustelmille

Tässä hän on, eikö näytäkin jo ihan ankalta!

tässä Törsti isoimpien ankkojen kanssa

Törsti on vähän ujo, niin siitä on hankala saada kuvia. Se tulee muakin tervehtimään vasta kun oon tosi kauan istunut paikallaan ja muut on jo melkeen nokkineet mut mustelmille

Tässä hän on, eikö näytäkin jo ihan ankalta!
Voi että ne osaa olla sitte mahtavia!
Mun on saatava tuo kanala remontti vireille heti nyt viikonloppuna, että saan omani nopeesti kotiin!! Ushva on kyllä hoitanut koko porukkaa niin huolella, jotta en varmasti samaan yllä millään!! Suuret kiitokset ja jos kuitenki vielä vähän aikaa pidät niitä niin sitte haen omani pois.. 

- HiltaHelikopteri
- kukkoilija