kasvamaton ankka

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Voisikkos sää kokeilla vaikka erottaa tota pikku"miestä" sillain et näkee muut... jos ei sitten kasva, kun ei jää toiste jalkooihin ja saapi syyä rauhassa, niin ennuste on aika huono. :smt010 paitti jos on sorsageenii vanhemmissa.. ja sattuneet yhen kohalle kummaltakin puolelta.. nää nimittäin kyllä risteytyy...ja tuottaa ihan hedelmöityskelposii jälkeläisii.. mut toi kasvunopeus sitten on erona..
pyrstö

Viesti Kirjoittaja pyrstö »

Joo, ei maalailla piruja seinille. Toivotaan että Törstillä menee kaikki hyvin ja tulee ylisöpö pikkuankka. :smt007
Ja kun kerran syökin hyvin ei maailman hätää ole.
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Ei sitä pysty erottamaan, menee niin paniikkiin kun ei pääse lauman luo turvaan. Erotin sen kerran vuorokaudeksi kahden pienimmän ankan kans, niin ne vaan törmäili häkin seiniin ja yritti väkisin muiden luo. Laitoin niille ruokaa, mutta ne ei edes syöneet sitä. En tiedä onko ankat noin laumaeläimiä normaalisti kuin nämä meidän, mutta nämä on ainakin pahempia kuin lampaatkaan!
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

On ne.. ja hanhet niitä paimentaa.. :smt005
Ushva

Törsti on kasvanu hirveästi ja sillä on muka jo sulkiakin kasvamassa. Toisilla on jo paljon enemmän, mutta hyvää vauhtia näyttää pikku-Törsti ottavan kiinni. Naamakirjasta mulla löytyy yks videokin missä myös Törsti näkyy. Tässä pari kuvaa, jotka taas otettu mahdollisimman huonoon aikaan, juuri syönnin ja vesiläträyksen päälle illalla joten kaikki näyttävät likaisilta ja nuhruisilta.
:smt012

Kuva
tässä Törsti isoimpien ankkojen kanssa

Kuva
Törsti on vähän ujo, niin siitä on hankala saada kuvia. Se tulee muakin tervehtimään vasta kun oon tosi kauan istunut paikallaan ja muut on jo melkeen nokkineet mut mustelmille :smt003

Kuva
Tässä hän on, eikö näytäkin jo ihan ankalta!
tipsi
riikinkukko

Viesti Kirjoittaja tipsi »

:smt007 :smt008 :smt007 Aivan ihana! Mutta onpas sillä jykevät jalat! Kokoonsa nähden. Jos veteen pääsisi niin olisi varmaan aika hurja uimari :smt005
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
Ushva

Millon näitä muuten vois päästää uimaan? Hetikö kun on kaikki untuvat vaihtuneet? Ja kuinka kylmällä uskaltaa päästää eka uinnille?
Minä jo täällä malttamattomana ootan että saan viritellä ammeen noille!
Villiina

Viesti Kirjoittaja Villiina »

Voi että ne osaa olla sitte mahtavia! :smt050 Mun on saatava tuo kanala remontti vireille heti nyt viikonloppuna, että saan omani nopeesti kotiin!! Ushva on kyllä hoitanut koko porukkaa niin huolella, jotta en varmasti samaan yllä millään!! Suuret kiitokset ja jos kuitenki vielä vähän aikaa pidät niitä niin sitte haen omani pois.. :smt004
ninnu

Viesti Kirjoittaja ninnu »

No kyllä on Törsti kasvanut :smt007

Jalat on Martti-äidiltä perityt :smt003
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Törsti on kyl ihan ihanin ankka :smt007 :smt007 :smt007 Sehän on vähän niinku toi meijän Matti, kääpiö ja vähän jäljessä, mut sitäki sitkeempi. Ihanaa seurata oikkuisen elämää.
Ushva

Uusi kuva Törstistä. Iso poika(?) jo:
Kuva
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Jipii! Mun murheet on ohi, Törsti näyttää niin hyvälle! :smt007
On tullut seurattua sydän syrjällään, että onko Törstistä eläjäksi ja nyt voi huokaista... :smt005
Mää olen armoitettu Törsti-fani!
tipsi
riikinkukko

Viesti Kirjoittaja tipsi »

hihi, Törstistä voisi tulla muniksen maskotti, ainakin muiden munivaisten osalta. On se niin ihana! :smt007 :smt007
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Heltsyykkeli, kun on hellyyttävä! :smt007 Ihanaa, että se on kasvanut muiden mukana ja kehittynyt ilmeisen normaalisti pienestä koostaan huolimatta! Hyvä hyvä!
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Onpa hienoa, että Törstillä menee hyvin! Näytti kyllä niin onnettoman pieneltä aluksi toisten rinnalla, että pienoisena ihmeenä voinee sen selviytymistä pitää.
Vastaa Viestiin