En mä kyllä osaa löytää mitään tunnevammaa Suviannesta, itse olen kateellinen moisesta järkevyydestä. Joskus aina pitää luopua joistain eläimistä, silloin minä haluaisin pystyä laittamaan ne pataan, mutta monta kertaa on tullut hentomielisyyksissään annettua niitä pois. Nyt meidän täytyy hankkiutua rakkaasta Kalkusta eroon, teurastus oli suunniteltu täksi päiväksi, mutta kun se on niin kamalaa, niin

meidän onkin aivan pakottava tarve lähteä just nyt kaupunkiin koiranruokaa hakemaan, sit iltapäivällä on jo niin myöhä, ettei enää kerkeä...

Mä olen miettinyt sitäkin, että josko pyytäisin naapurin isäntää laittamaan sen itselleen pataan, mahdetaankohan me pystyä sitä itse edes syömään, kun tappaminen on näin vaikeaa. Siihen en silti suostu, että lihat kuopattaisiin maahan, se olis ihan rikollista haaskuuta.
Pitää vaan yrittää laittaa nuo tyhmät tunteilut syrjään ja toimia kylmän järjen varassa.
Oon tuota Kalkun jalkaa ihmetellyt, se on tanakka kinttu, jossa ei näy mitään haavaa, turvotusta, virheasentoa, tms. Kai se on vaan loukannut sen jonnekin. Huomasin, että ontuminen on aamuisin vähempänä, pahenee iltaa kohti. Eikös se puhuisi nyrjäyttämisen tai jonkun puolesta, jos kerran lepo auttaa.
Halaus Hiltalle, oikein teette!