Konehaudontapäiväkirja
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
haisu
-
haisu
31.3 Munat köllöttelee edelleen tyytyväisinä. Onnistuin rikkomaan hautomakoneen lämpömittarin, mutta paistomittari ja kuumemittari mittailee edelleen.
Kokeeksi eilen katsoin jääkaapista otettua munaa ja sitten paria hautomakoneen munaa ja erillaisiltahan ne näytti, oliskohan siellä jotain elämää. No, jos parin päivän päästä kattois uudestaan.
Kokeeksi eilen katsoin jääkaapista otettua munaa ja sitten paria hautomakoneen munaa ja erillaisiltahan ne näytti, oliskohan siellä jotain elämää. No, jos parin päivän päästä kattois uudestaan.
-
haisu
-
haisu
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
-
haisu
-
haisu
-
monnilainen
-
Muusa
Eikun ultra
sillä voi seurata tipun kasvua munankuoren sisällä yhtä hyvin kuin muitten elikoitten, ja ihmisten, jälkeläisten kasvua kohdussa. Ja eikö tipun ultrakuvaa olisi komeaa esitellä sitten työpaikan kaffepöydässä, vertailun vuoksi tulevien äitien ultrakuvien kanssa
Hei muuten kun niitä munia käännellään, niin onko väliä mitenpäin kääntää? Ympärihän ne menee kumminkin
mutta mä jotain juttuja luin että pitäis kääntää aina saman kyljen yli, siis niinkuin puolelta toiselle, eikä ympäri... tottako ja miksi?
DHL hautoo mun konetta... pääsispä itekin jo aloittamaan haudonnan
Hei muuten kun niitä munia käännellään, niin onko väliä mitenpäin kääntää? Ympärihän ne menee kumminkin
DHL hautoo mun konetta... pääsispä itekin jo aloittamaan haudonnan
-
Mimmi
Mä oon ymmärtänyt sen ympärikääntämiskiellon niin, että munaa ei kannata keikauttaa niin päin, että sisällöt valuu paksumpaan munan päähän, johon on jo saattanut alkaa tulla ilmatila. Eli aina ikään kuin suippo puoli alaviistossa kyljeltä toiselle. Siinä, että keinuuko aina edestakaisin vai ympäri, ei mun käsittääkseni ole mitään väliä..
Mutta mä voin olla ihan väärässäkin.
Mutta mä voin olla ihan väärässäkin.
-
Elviira