Sinänsä, kauanko kukko on ollut tyttöjen kanssa? Tuttu kertoi että kannattaa ainakin kuukauden pitää kanasia ja kukkoa yhdessä ennenkuin alkaa haudottamaan mitään. Noi meidän tehotytöt ei varmaan kyllä anna kukon edes polkea itseään, luulen ainakin niin koska en ole kertaakaan nähnyt sellaista tapahtumaa, eivät taida hyväksy kloppia
kanan asiat hullusti
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Pia
Re: kanan asiat hullusti
Meillä kukon lisäksi kaksi nuorempaa valkoista kanasta (alkuperää ei tiedossa, mutta munii kuin tehotytöt) sekä joukko tehotyttöjä. Kukko on valinnut nämä kaksi nuorikkoa omakseen (vaiko päinvastoin?) ja nukkuvat aina söpösti yhdessä orrella. Olen kans miettinyt haudontaa kevääksi, mutta tuntuu ettei tuo kukko edes ole kiinnostunut noista tehotytöistä (tai sit se on saanut nokilleen tarpeeksi monta kertaa oman arvonsa tuntevilta rouvilta).
Sinänsä, kauanko kukko on ollut tyttöjen kanssa? Tuttu kertoi että kannattaa ainakin kuukauden pitää kanasia ja kukkoa yhdessä ennenkuin alkaa haudottamaan mitään. Noi meidän tehotytöt ei varmaan kyllä anna kukon edes polkea itseään, luulen ainakin niin koska en ole kertaakaan nähnyt sellaista tapahtumaa, eivät taida hyväksy kloppia
-
sofira
Re: kanan asiat hullusti
[quote="vardenji"]Mun entisten tehotyttöjen kaikki munat jäi kuoriutumatta. Suuri osa oli hedelmöittymättömiä ja kaikki hedelmöittyneet kuoli kuoriinsa
Harva selvii.
KIITOS....
tämä selittääkin jo TOOOSSI paljon....ihan turhaan mie sit ootankin poikasia.
ja manaan kaulaa pölkylle....
Pitäshän mun itte pölkkypää tietää että noinhan se on mutta kun en uskonut ajatustani
aivan turhaanhan se kanareesu istuu neljättäviikkoa sen munan päällä ja toinen tuhos munat
KIITOS....
ja manaan kaulaa pölkylle....
Pitäshän mun itte pölkkypää tietää että noinhan se on mutta kun en uskonut ajatustani
aivan turhaanhan se kanareesu istuu neljättäviikkoa sen munan päällä ja toinen tuhos munat