Mä oon kanssa (nyt viikon ollut jo onnellinen tipunomistaja), että niillä on tosiaan semmoinen kutsuhuuto "leikkiin". Jos jollakin on jotenkin yksinäistä noista viidestä ja muut vaikka nukkuu niin sitten kiljutaan muut hereille ja sitte kiljujan kanssa pitää seurustella... Heh! Osaa ne olla hauskoja! Ja fiksuja! Kyllä on kana aliarvostettu eläin ton viisauden suhteen. Taitaa kuitenkin munislaiset tietää totuuden, että noin on tosi fiksuja eläimiä.
Tuo tipu on ihan uskomaton.
Se on nyt reilu viikon vanha.
Hän on jo ihan sisälemmikki.
Häkin ovea ei pidetä enää kiinni, kun ei se siellä pysyny kuiteskaan. Hän käy häkissä nukkumassa ja syömässä.
Hän juoksee perheenjäsenten perässä ja komentaa. Kun laittaa käden lattialla, kämmen ylöspäin, niin hän on jo oppinut et kun käteen kiipee, niin pääsee syliin. Eli kävelee käteen ja odottaa.
Hän juoksee ovelle vastaan kun tullaan kotiin, ja juostessaan komentaa meitä et miksi oon taas ollu yksin.
Kän treenaa madon nappaamista kännykän laturin johdolla. Eli ottaa kiinni ja ravistelee ja yrittää vetää sen muualle.
Saa nähdä tuleeko tosta kanaa enää ollenkaan.
Onneksi hän saa lauantaina pari kaveria, jotta pääsee leikkimään lajikumppanien kanssa.
Pitää alkaa vissiin tehdä kanalaa kohta. Teen yhden kiinteän kotiin ja yhden liikuteltavan mökille.