Ilman muuta niitä teille sinne kanssa annetaan (Iines syntyi 27.2, joten voi olla, että ehtii saada jälkikasvua vielä ennen syksyä) ja eikös me teille muutama kananen olla jo luvattukin?Lumikeiju84 kirjoitti:Kyllä kelpais Iineksen jälkeläiset tännekkin, jahka niitä sitten tulevaisuudessa.
Beanin Piikkiöläiset ja muut
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
Bean
Re: Beanin Piikkiöläiset
-
Bean
Mikäli tuo ylempi noista Sisun tipuista osoittautuu kukoksi, niin taitaapi löytää kodin jostain muualta??. Meillä kun jo yksi vaalea kukko (Aku) on, eikä niitä nyt sentään hamstraamaan aleta. 
-
Rusina
Selkeä kukkopoika! Ilmoittaudun jonotuslistalle Suwitsun jälkeen! 
Toinen vaalea taitaa olla kana ja kasvaa vaaleanruskeaksi kaunottareksi? Mä jännitän kovasti, meneekö mun väriveikkaukset sinne päinkään
.
Toinen vaalea taitaa olla kana ja kasvaa vaaleanruskeaksi kaunottareksi? Mä jännitän kovasti, meneekö mun väriveikkaukset sinne päinkään
-
Bean
Ilmoittaudut jonotuslistalle Suwitsun jälkeen??!?!? Olisit suoraan kiilannut eteen vaan...Rusina kirjoitti:Selkeä kukkopoika! Ilmoittaudun jonotuslistalle Suwitsun jälkeen!
Toinen vaalea taitaa olla kana ja kasvaa vaaleanruskeaksi kaunottareksi? Mä jännitän kovasti, meneekö mun väriveikkaukset sinne päinkään.
-
Rusina
En taitaisi uskaltautua Suwitsun ulottuville mokoman kiilaamisen jälkeen. Parempi vaan kiltisti jonottaaBean kirjoitti:Ilmoittaudut jonotuslistalle Suwitsun jälkeen??!?!? Olisit suoraan kiilannut eteen vaan...![]()
-
Mini
Tuo Sisu on kyllä ihan mielettömän komea!
Ja ihana värikirjo noilla muilla, ainakin näin tyrnäväläisnäkökulmasta katsottuna. 
-
Bean
Tiput käden alla nukkumassa

Rauhoittavat jääkiekkoa katsellessa mukavasti

Rauhoittavat jääkiekkoa katsellessa mukavasti