Ensimmäiset kanani!
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Ensimmäiset kanani!
Nyt se odotettu päivä koitti! Sain eilen ensimmäiset kanani
. Brahmat ovat maaliskuun alussa syntyneitä, paitsi kukko on noin kuukauden vanhempi. Kyllä ne ovat niiiin ihania!

Re: Ensimmäiset kanani!
onnea kanoista
ne on kyllä ihania
meille tuli ekat viimekesänä ja nyt haudotaan lisää
tää harrastus vie kyllä mukanaan!

ne on kyllä ihania

meille tuli ekat viimekesänä ja nyt haudotaan lisää

Kiitos onnitteluista! Pahoin kyllä pelkään että tämä homma voi viedä mukanaan. Ihme tauti tämä KANAHULLUUS. Se alkaa ensin ajatuksella kanoista, seuraavassa vaiheessa sitä pänttää päivät ja illat kanatietoa. Kiusaa ystäviä ja tuttuja kanajutuilla
Sitten huomaakin jo olevansa kanojen onnellinen omistaja
. Seuraava vaihe on varmaan: lisää ja lisää 

ja voi sitä ekan oman munan odottelua
melkein museoitiin se ihme
sit täytyy suunnitella kanalan laajennusta kun ei pysty päättämään mistä kukoista raaskii luopua, kun ne vaan on kaikki niin kivoja, ja sit täytyy hommata niille kukoille tarpeeksi emäntiä ja sitten niiden täytyy antaa hautoa, kun se on niiden luonto ja sit syntyy niitä tipuja lisää joista osa on kukkoja ja sitten täytyykin jo vähän saada uuttaverta ja sitten nekin alkaa hautomaan ja isäntä nakertaa lisätilaa ja kanamunia alkaa tulemaan sitävauhtia että valtaan kohta suomen munamarkkinat ja ja ja
noinkohan tässä on käymässä
onko kukaan kuulut koskaan kukon kastraatiosta
...
olis vaan niin paljon helpompaa harrastaa vaikka.... golfinpeluuta

sit täytyy suunnitella kanalan laajennusta kun ei pysty päättämään mistä kukoista raaskii luopua, kun ne vaan on kaikki niin kivoja, ja sit täytyy hommata niille kukoille tarpeeksi emäntiä ja sitten niiden täytyy antaa hautoa, kun se on niiden luonto ja sit syntyy niitä tipuja lisää joista osa on kukkoja ja sitten täytyykin jo vähän saada uuttaverta ja sitten nekin alkaa hautomaan ja isäntä nakertaa lisätilaa ja kanamunia alkaa tulemaan sitävauhtia että valtaan kohta suomen munamarkkinat ja ja ja

noinkohan tässä on käymässä

onko kukaan kuulut koskaan kukon kastraatiosta

olis vaan niin paljon helpompaa harrastaa vaikka.... golfinpeluuta

Eihän minulle noin voi käydä
Kai kanoille on jo keksittty jotain E-pillereitä tms ettei munista kehittyisi mitään
. Tietty ilman kukkoakin voisi olla, mutta ei sitten kuitenkaan

- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Onnittelut Kotkottajalle! Montakos karvakoipeliiniä teille tuli...siis näin aluksi
?

Onnea kotkottajalle uusista perheenjäsenistä!
Minä joudun vielä vielä oottamaan omia kanasia reilun viikon, en millään malta

Minä joudun vielä vielä oottamaan omia kanasia reilun viikon, en millään malta

Onnea vaan uudelle kanalliselle :D
Meille tuli viime syksynä ensimmäiset ja nyt sen kun porukka kasvaa... Hautomakonekin tarvi hankkia -tosin en ymmärrä miks :O
Kun nuo on ihan hautomamaanikoita... Eli pannumyssy pesässä jälleen...
Ja taas loppui munantuotanto...
Meille tuli viime syksynä ensimmäiset ja nyt sen kun porukka kasvaa... Hautomakonekin tarvi hankkia -tosin en ymmärrä miks :O
Kun nuo on ihan hautomamaanikoita... Eli pannumyssy pesässä jälleen...

Ja taas loppui munantuotanto...

Onnittelut Brahmoista!
Itte haaveilen kans niistä, mistäs hommasit Brahmasi? 

Ajattelin jatkaa samaan ketjuun...
Ensiksikin viestiketjun aloittajalle onnittelut kanoista minunkin puolestani!!
Myös minä sain elämäni ensimmäiset kanat tänään, ihan tuossa pari tuntia sitten! "Lautapihti" hivautti meille ilmajokisia pikkupikkukananalkuja ja valtavan hienon (minun silmään ainakin upea...) kukon! Mä olen aivan myyty noihin kaakattimiin jo nyt
En vissiin ollut muistanut tuolle paremmalle puoliskolle kertoilla kovin paljoa noista kanoista, kun se oli vallan hämmästynyt kun kanat eivät olleetkaan valkoisia
Se oli luullut kaikkien kanojen olevan aina valkoisia... Mutta se oli ilmeestä päätellen positiivinen yllätys. 
Ensiksikin viestiketjun aloittajalle onnittelut kanoista minunkin puolestani!!
Myös minä sain elämäni ensimmäiset kanat tänään, ihan tuossa pari tuntia sitten! "Lautapihti" hivautti meille ilmajokisia pikkupikkukananalkuja ja valtavan hienon (minun silmään ainakin upea...) kukon! Mä olen aivan myyty noihin kaakattimiin jo nyt

En vissiin ollut muistanut tuolle paremmalle puoliskolle kertoilla kovin paljoa noista kanoista, kun se oli vallan hämmästynyt kun kanat eivät olleetkaan valkoisia