Voiko hautova kana munia?
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Voiko hautova kana munia?
Tai siis ilmeisesti voi
Ulla on hautonut nyt reilut 2 viikkoa, viikko sitten torstaina läpivalaisin munat ja kanan alle jäi seitsemän kehittymään lähtenyttä munaa. Tänään ajattelin vielä tarkistaa onko kaikki munat hengissä, joo kaikki oli, mutta yksi ylimääräinen muna oli ilmestynyt ja sekin oli lähtenyt kehittymään mutta alle viikko sitten. Muita munivaisia ei silkkien puolella ole, kun Riikkakin lähti jo viikko sitten uuteen kotiin.

Re: Voiko hautova kana munia?
No niin minäkin luulen. ettei kovin yleistä ole. Onko muilla vastaavia kokemuksia.
Tosiaan se toinen muniva kana lähti viikko sitten kokonaan pois ja sitä ennenkin Ullan pesä on ollut verkon takana, joten ei sinne ole oikein muut päässeet munimaan.
Kyllä nää haudonnat ovat mielenkiintoisia, edellisellä kerralla yksi muna hävisi taivaantuuliin ja nyt ilmestyi ylimääräinen muna
Tosiaan se toinen muniva kana lähti viikko sitten kokonaan pois ja sitä ennenkin Ullan pesä on ollut verkon takana, joten ei sinne ole oikein muut päässeet munimaan.
Kyllä nää haudonnat ovat mielenkiintoisia, edellisellä kerralla yksi muna hävisi taivaantuuliin ja nyt ilmestyi ylimääräinen muna

- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Re: Voiko hautova kana munia?
Aiemmin kadonnut muna ilmeistyi nyt takaisin
Mulla on pari kertaa käynyt niin, että vasta muutaman päivän hautonut kana on muninut yhden munan.

Mulla on pari kertaa käynyt niin, että vasta muutaman päivän hautonut kana on muninut yhden munan.