ruokinnasta
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Re: ruokinnasta
Miten mulla on ihan sama käsitys Agreista! Ei löydy, ei löydy, vaikka kuinka pitäis olla ja tilaus tehdään jos tehdään ja sitten tulee vielä väärää tavaraa. Haluaisinkin tilata suoraan ilman välikäsiä, mutta todellakin tuppaavat noi erät olemaan liian suuria ja eihän ne yleensä myy kuin firmoille. Onhan meidän isännällä elektroniikkayritys
Ostettiin jo rulla harsoa kasvimaalle sen nimiin. Voihan sitä joku vähän ihmetellä.

Agrista sama havainto täällä, siis kaupungin agrista, myyvät ei oota, eivätkä suostu tilaamaan mutta oman kylän pieni agri tilaa mitä vaan ja nopeasti, ei tarvi yleensä kun muutama päivä odottaa ja soitto tulee että tulehan hakemaan 

Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
Juu, olemme jotain juttuja käyneet hakemassa Tyrvään Agrista ja siellä kyllä on hyvä palvelu. (Onhan siellä nuoremman muksun kummitäti töissä, niin sietääkin olla
). Onhan se silti vähän pöljää, kun täytyy pikkuostoksia hakea hevonkuusesta , vain huonon palvelun takia. Aina on sanottu, että pitää sitten viedä rahansa muualle, jos ei palvelu miellytä. Tässä tapauksessa meidän pienenpienet ostokset eivät kyllä hetkauta firmaa mihinkään. Siellä pyörii suuret rahat. (Tai niin meidän ainakin annetaan ymmärtää.)

Mä en kans tuosta Mäntsälän Agrista saa ikinä munitus balanssia, mut Hyvinkäältä ne tilaa 1 säkin kerrallaan sitä. Laitan aina vaan sähköpostia, milloin tarviin.
Onko tuo balanssi täysrehua vai puoltiivistettä ja aikuisille vai poikasille?
Mulla oli viime syksynä tosi huonoja kokemuksia Agrista, eivät olisi tilanneet niitä muutamia säkkejä millään joita tarvitsin. Sitten kun kysyin että mistäköhän näitä sitten kuuluisi hakea jos MAATALOUSKAUPASTA ei saa ja että mikä ongelma niitä on tilata niin palvelu on sen jälkeen ollut ensiluokkaista
. Myönnän kyllä että kun mulla menee hermot niin sen myös huomaa. Mutta siis tämän hermostumiseni jälkeen on palvelu ainakin täällä pelannut
. Mahtaa siellä olla mun kuva seinällä ja vieressä varoitusteksti

Minä myös valitin lähiagriin, että kuinka voi olla mahdollista, että he eivät voi toimittaa. Kerroin suoraan että kun haetaan ruoka sadan kilometrin päästä toisesta Agrista ja saadaan aina kaikki mikä on tilattu ja erittäin hyvä palvelu lisäksi. En osannut tehdä tuota valitusta edes ystävällisesti kun oli pari vuotta tullut niin paljon kilometrejä ajettua tämän asian takia. Nyt on sitten vähän alkanut homma pelaamaan, tosin ei moitteettomasti vieläkään. Tällä viikolla tähdensin myyjälle että jos en saa rehusäkkejäni perjantaiksi, niin ajan taas kauemmaksi ja sain jo aamulla tekstarin että rehut on tulleet. 

smari: vihjaa vähän kenet olet kouluttanut
Josa menisin kyselemään samasta kaupasta

Josa menisin kyselemään samasta kaupasta