Minun vanha kääpiö Plymouth Rock-kukkoni pysrtösulat ovat muuttaneet väriään parin viimeisen viikon aikana.Sen valkoiset raidat ovat muuttuneet keltaisiksi!Tosi oudon näköistä.Muuten kukko on reipas ja terve,ihan oma itsensä.Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta?Mistähä se voisi johtua?
Värimuutos kukolla
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Alice
Värimuutos kukolla
En tiedä kuuluuko tämä tänne,vai johonkin muualle,mutta siirrttäköön,jos sattuu tulemaan väärään osastoon.
Minun vanha kääpiö Plymouth Rock-kukkoni pysrtösulat ovat muuttaneet väriään parin viimeisen viikon aikana.Sen valkoiset raidat ovat muuttuneet keltaisiksi!Tosi oudon näköistä.Muuten kukko on reipas ja terve,ihan oma itsensä.Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta?Mistähä se voisi johtua?
-
kanamummo
Re: Värimuutos kukolla
Ankkapuolella puhuvat näämmä ankkojen keltasuudesta, onkohan näillä asioilla jotakin yhtäläisyyttä???
-
Alice
Re: Värimuutos kukolla
Juttelit erään kokeneen Plymouth Rock-lasvattajan kansa ja hän sanoi että tuo kukkojen "kellaistuminen" on aika tavallista kun niille tulee ikää.Ne ilmeisesti "harmaantuvat" tällä lailla!
Niin sitä oppii aina jotain uutta.