Mullakin on Annemari vähän huonot kädet; päivät kun paukutan tehä vähän raskaampaa hommaa niin illalla kädet on sumpussa samalla tavalla ku munaan kuolleen kananpojan jalat!
Niin tuo Maximovesin manitsema akkuruuviväännin... Se on kans yks minun suosikeistani, mutta käytän aina vaan tota johdollista. Akut on aina tyhjinä tai rikki. Joten ei mua yhtään enää haittaa vaikka kytkenkin sen aina jatkojohtoon, joka on kytketty toiseen jatkojohtoon jne. Osta Maximoves johdollinen ja pari kelaa jatkojohtoa niin ei tartte enää akkuihin sijottaa rahaa.
Kävin kurkkaamassa Maximovesin mainitsemaa monitoimikonetta ja kyllä vaikutti ihan kivalta vempaimelta. Meillä on joku ton tapanen, siihen vai laittaa vaikka mitä niitä kiekkoja millä voi hioa ja leikata. Mutta mä en kuullemma saa siihen koskea. Tyly isäntä.
Siimis! Tuosta nususahasta tuli mieleeni että veljeni käytti tosta sahasta jotakin hävytöntä nimitystä, mutten ny muista mikä se oli. Tajusin kyllä että sen sahan ylös-alas-liikkeestähän se nimi juontanee.
Kiitos! Tämä on aivan mahtava ja looginenkin selitys jos leikkuujälki muistuttaa enemmänkin aallokkoa.Maximoves kirjoitti: Ja PISTOsahalla siis varmaan pistetään sikoja ja kuviosahalla sahataan kaikkea kivaa ja söpöjä koukeroita ja hiukan vinoon ihan suoraakin koska nimikin jos kertoo, että kuvioita pitäis tulla
Kiitoksia VaqueraVaquera kirjoitti:Nostan sulle KP hattua. Sä et oikeestikaan pelkää tarttu ns. härkää sarvista.että tulee hyvää valua ym.
P.S. Juu, on täällä aurinkoa ja lumetonta, mutta työ saittekin hellettä ja yötöntä yötä koko kesän niin nyt se on loppu. Ei makiaa mahan täydeltä.