Kanaseksiä

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
kaakatin

Kanaseksiä

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Olen huvittuneena seurannut viimepäivät kanojemme seksielämää, siinä on kauniita ja rohkeita ihan omasta takaa. :smt005 Meillä on reilu puolivuotias alhokukko Hurma, ja sillä on kaksi kuukautta nuoremmat kanaset. En ole kertaakaan nähnyt Hurman edes yrittävän polkea nuorikoitaan, pelkäsin jo, ettei Hurmasta ole kukoksi.

Muutama päivä sitten päätin vihdoin yhdistää uudet silkit vanhaan parveen, jossa on 3 alhokana ja kukko sekä silkkikukko. Päästin kaikki kanat aidatulle pihalle, alhokukko huomasit heti uudet ihanaiset naiset ja marssi muutaman minuutin hurmaantuneen tuijotuksen jälkeen silkkikanojen luo. Kukko laahusteli vähän siipeään, esitti pienimuotoisen tanssin ja hyppäsi suit sait silkin selkään. Nopean toimituksen jälkeen molemmat silmin nähden tyytyväisenä poistuivat omiensa luo. Alhokanat seurasivat kaula pitkällään toimitusta, selvästi harmistuneena. Kukko palasi niiden luo hyvin mielistelevänä, tarjoili herkkuja ja poopotti. Silkkikukko taas tuijotti ihmeissään alhon rohkeutta ja kumarteli mennessään. Alho polki vielä jossain vaiheessa toistakin silkkiä, mutta enimmäkseen kaikki olivat omissa porukoissaan.

Sinä iltana silkkikukko meni vielä alhojen kanssa kesäkanalaan ja silkkirouvat omaan koppiinsa. Seuraavana päivänä pihatreffeillä alhotytöt antoivat kyytiä silkeille ja menivät aina kukon ja silkkien väliin. Silkkikukko kuikuili vain sivussa, eikä uskaltanut ottaa kontaktia tuleviin vaimoihinsa.

Yöksi pistin silkit samaan koppiin, kukko nukkui orrella ja kanat tunkivat molemmat itsensä munintapesään. Seuraavan päivän annoin silkkien tutustua toisiinsa enkä päästänyt niitä ulos. Tänäaamuna silkkikukko kiekui jo komeasti ja yritti jo vähän kosiskella.

Iltapäivällä kanat taas treffasivat pihalla. Alhokukko kävi kuumana ja tuijotteli ihania naisia, omat kanat kaakattivat vieressä. Kanojen estelystä huolimatta alhokukko lähti taas yrittämään silkkejä, mutta silkitpä eivät enää antaneetkaan, vaan hakeutuivat silkkikukon seuraan.. Silkkikukkoparka ei oikein osannut tehdä mitään, se ei uskaltanut yhtään puolustaa naisiaan, mutta silkit onnistuivat juoksemaan alhoa karkuun.

Illalla laitoin taas silkit samaan koppiin. Mitä luulette, löytyykö kukko aamulla munintapesästä tärisemässä. Naiset taitavat pistää pojan lujille, se ei millään ymmärrä mitä pitäisi tehdä, naiset työntyvät väkisin sen alle ja tarjoavat itseään vaikka miten päin, mutta poika on vaan hämillään eikä ymmärrä mistään mitään. Kerran se jo onnistui ottamaan kanaa niskasta kiinni, mutta ei ymmärtänyt nousta selkään. Kanat vaan tunkevat itseään kukon haarojen väliin ja keimailevat. On se hyvä, että otin Dimpalle vähän kokeneempia naisia.
Kotopullaki

Re: Kanaseksiä

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

No kyllä oli niin "Kauniit ja rohkeat"-tarinamainen että piti oikein lukemani kahteen kertaan. :smt005 Toistetaanhan Kaunareissakin kaikki repliikit kahteen, ellei kolmeenkin kertaan! :smt003
Mä luulen että sulla on siellä nyt ihan liian monta Ruukea. Ritke ja Torne löytyy, mutta Ruuken lisäks naislaumoihin tarttis saaha lisää vähän Shiilaa ja Stephanieta ja miksei Teiloriakin. Makykin vois olla hyvä lisä. Mutta älä missään tapauksessa ota laumaan lisäksi esim. Eerikkiä!
tiina

Re: Kanaseksiä

Viesti Kirjoittaja tiina »

Kanat tuntuvat järjestävän aina jonkinlaista draamaa. Mä olen nauranut näitä meidän kukkoja, kun ne ovat aina niin haltioissaan nähdessään pitkästä aikaa kanan, joka on ollut hoitamassa omassa yksiössään tipejään. Varsinkin Taimi sai suorastaan kuninkaallisen vastaanoton, kun palautin sen äityislomaltaan parveen. Kaksi kukoista hyöri ja pyöri koko päivän sen ympärillä. Tarjoilivat ruokaa ja kosiskelivat. Taimi tepsutteli kukkojen välissä omahyväisen näköisenä.
Vastaa Viestiin