Seran konehaudonnan kokeilu
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Re: Seran konehaudonnan kokeilu
HyväHyvä! Sieltähän niitä rupesi tulemaan 
-
sera1
Saldo on nuo kaksi tipua. Muut munat vaikuttavat ihan hiljaisilta.
Tipuset nukkuvat häkissään lampun alla samassa kasassa.
Hauska kontrasti, kun mustan päällä poikittain tuo vaalea tipu.
Huutokin vähäsen vaimeni, kun on tipukaveri vieressä, eikä tarvitse yksikseen piipittää.
Musta tipu ei ole vieläkään oikein löytänyt koipiaan. Nähtäväksi jää, osaako se edes nousta jaloilleen.
Sillä ikäänkuin koivet ottavat enemmän sivuille, kuin suoraan alle.
Vaalea pipu tepastelee ja tutkii ympäristöään. Silläkin on pari varvasta vähän vänkyrällä, mutta ei näytä menoa haittaavan.
Tipuset nukkuvat häkissään lampun alla samassa kasassa.
Hauska kontrasti, kun mustan päällä poikittain tuo vaalea tipu.
Huutokin vähäsen vaimeni, kun on tipukaveri vieressä, eikä tarvitse yksikseen piipittää.
Musta tipu ei ole vieläkään oikein löytänyt koipiaan. Nähtäväksi jää, osaako se edes nousta jaloilleen.
Sillä ikäänkuin koivet ottavat enemmän sivuille, kuin suoraan alle.
Vaalea pipu tepastelee ja tutkii ympäristöään. Silläkin on pari varvasta vähän vänkyrällä, mutta ei näytä menoa haittaavan.
-
kanamummo
No tuli kaksi
. ONNEA!!!
Mulla on jännätys päällä kuinka käy, päivät on 20 ja 21 tänään.
Käykö niin ettei tu mittään niinku viimekskin vai...
Mulla on jännätys päällä kuinka käy, päivät on 20 ja 21 tänään.
Käykö niin ettei tu mittään niinku viimekskin vai...
-
sera1
Sentään nämä kaksi maailman suloisinta tipua
Toivotaan, että tuo toinen löytää koipensa. Välillä näyttää liikkuminen paremmalta ja välillä tipu taas sätkyttelee vaan mahallaan pääsemättä mihinkään.
Pitänee yrittää ottaa tipusista kuva illemmalla. Senverran hauskan näköinen pari tuolla makoilee ja möyrii pitkin häkkiä.
Tummalla tipusella ehkä aavistus valkoista siipien kärjissä ja vaalealla tipulla vastaavasti tummaa siipien kärjissä.
Käänteiset värit tällä pariskunnalla toisiinsa nähden
Toivotaan, että tuo toinen löytää koipensa. Välillä näyttää liikkuminen paremmalta ja välillä tipu taas sätkyttelee vaan mahallaan pääsemättä mihinkään.
Pitänee yrittää ottaa tipusista kuva illemmalla. Senverran hauskan näköinen pari tuolla makoilee ja möyrii pitkin häkkiä.
Tummalla tipusella ehkä aavistus valkoista siipien kärjissä ja vaalealla tipulla vastaavasti tummaa siipien kärjissä.
Käänteiset värit tällä pariskunnalla toisiinsa nähden
-
harrastaja
Mulla jännitys tiivistyy kans. lauantaina 21vrk 8 munaa Alisan alla ja saa nähdä jos mun testaukset pitää paikkansa et ois suurin osa kanoja..........ja oli pienessä häkissä ja sinne laitoin dynoon munat ettei levittele mä muutin tai eka siirsin niit paikasta toisee isompia ja sit pesin häkin ja laitoin mielestäni hyvän petin -------- NIIN Alisapa ei huolinutkaan sen piti saada se dyno mis oli siin pienes häkis ja munat siihen niin nyt kelpaa puhtaassa häkissä munien päällä kököttää
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Oletko sera jo "sitonut" jalkavaivaisen kintut lähemmäksi toisiaan?
-
sera1
Äsken tehtiin laastarista sellainen väköstys, joka vetää koipia lähemmäs toisiaan.
Muistelen jossain nähneeni kuvan samanlaisesta virityksestä tipusen koivissa
Katsotaan auttaako tuo viritelmä koipia oikenemaan. Ihan pirteä tipu tuo on kumminkin. Koipitukien kera se nyt yrittää tuolla lyllertää menemään.
Vaalealla tipusella on näemmä vain yksi varvas vähäsen vino. Se porhaltaa kovasti kärpästen perässä pitkin häkkiä ja nukahtelee outoihin asentoihin, jos on ollut liian tiukka meno päällä
Muistelen jossain nähneeni kuvan samanlaisesta virityksestä tipusen koivissa
Katsotaan auttaako tuo viritelmä koipia oikenemaan. Ihan pirteä tipu tuo on kumminkin. Koipitukien kera se nyt yrittää tuolla lyllertää menemään.
Vaalealla tipusella on näemmä vain yksi varvas vähäsen vino. Se porhaltaa kovasti kärpästen perässä pitkin häkkiä ja nukahtelee outoihin asentoihin, jos on ollut liian tiukka meno päällä
-
harrastaja
esittele meillekin sun väkerryksetsisu65 kirjoitti:Onnea tipusista, kuvia.
-
kanamummo
Hyvä juttu, sait blondin ja suklaanvärisen
Harvinaisen hienomuotonen peukalo muuten tipujen päällä!
Harvinaisen hienomuotonen peukalo muuten tipujen päällä!
-
sera1
Miettii kovin, mitä erikoista on mun luisessa peukalossa, josta on kynsikin lohjennut
Blondilla on näemmä vain yksi varvas kiero. Laitamme illalla siihen teipit.
Suklaisella on toisen koiven varpaat saatu oikenemaan ja nyt on tukitossu toisessa koivessa. Lisäksi sillä on se laastariviritys pitelemässä kinttuja lähempänä toisiaan. Toinen koipi meinaa edelleen karata sivulle.
Toista oiottua koipeaan käyttää normaalisti jo. Pomppii sit yhdellä jalalla. Jospa toistakin koipea oppii käyttämään, kunhan siitä saadaan varpaat järkevään asentoon.
Blondilla on näemmä vain yksi varvas kiero. Laitamme illalla siihen teipit.
Suklaisella on toisen koiven varpaat saatu oikenemaan ja nyt on tukitossu toisessa koivessa. Lisäksi sillä on se laastariviritys pitelemässä kinttuja lähempänä toisiaan. Toinen koipi meinaa edelleen karata sivulle.
Toista oiottua koipeaan käyttää normaalisti jo. Pomppii sit yhdellä jalalla. Jospa toistakin koipea oppii käyttämään, kunhan siitä saadaan varpaat järkevään asentoon.
-
kanamummo
Sori, mä katon asioita vähän omalla tavallani. Johtuu varmaan siitä että ihmisiä tullut joskus maalattua. Hieno luusto
Oisko sulla ollu sama onkelma haudonnassa kun mulla viime kerralla, lämmöt oli varsinkis loppupäässä liika korkeella.
Oisko sulla ollu sama onkelma haudonnassa kun mulla viime kerralla, lämmöt oli varsinkis loppupäässä liika korkeella.