Tänne tulee ankkoja!

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
ankkanen

Tänne tulee ankkoja!

Viesti Kirjoittaja ankkanen »

No nyt se minäkin hurahdin täysin siipiveikkojen vietäväksi :smt004 Nimittäin varasin kaksi ankkaa yhden uroksen ja yhden naaraan. Uros on vaaleanharmaa +musta+tumman ruskea. Naaras muistuttaa paljon Mimmin Tellu ankkaa. Ovat noin vuoden ikäisiä. Tarkoitus olisi hakea ne ensi viikolla. Teimme kanalan nurkkaan oman osaston ankoille kokoa on 2m x 4m. Kuvia laittelen heti kun tulevat
Mimmi

Re: Tänne tulee ankkoja!

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Voi, onneksi olkoon! Mä voisin jossain vaiheessa sulta sitten ostaa ankkavauvoja, jos sellaisia sattuu tupsahtamaan. Missäs päin Muhosta sä asut? Mä Honkalassa, aika lähellä Honkalan ala-astetta.
ankkanen

Mä asun muuten nykysellään oulussa. Pitää vaihtaa paikkakunta kohtaan Oulu
ankkanen

Voi ei alkoi se tämäkin taas hyvin nimittäin myyjä soitti että uros ankka oli loukannut jalkansa eilen illalla. Jalka oli jäänyt kiinni aitaverkkoon ja siitä jotenkin muljahtanut. No hän kuitenkin ystävällisesti antaa toisen uros ankan minulle koska olen jo maksanut ne. Ja muuten lähdemme hakemaan ne juuri nyt :smt023
ankkanen

JEEEEEEEEE Nyt täällä kaakattaa ne ankat. tämä uros on kyllä todella ujo meni heti kasvihuoneeseen ja tomaattipuskan taakse piiloon. Kuvat on jo otettu mutta vielä ei ehdi laittaa laitan ne kuitenkin tänään. Mutta tämä naaras taas on oikein kaunis kuin veistos. Nimeltään ovat Jamppa ja Lilu.
ankkanen

Pahoin pelkään etten osaa laittaa sittenkään kuvia :smt009 :smt010
ankkanen

Kuva
ankkanen

Oho tulipa huono mutta siinä pitäisi näkyä Jamppa
ankkanen

Kuva Siinä näkyy Lilu
Teppana

Viesti Kirjoittaja Teppana »

Kauniita ankkoja Sulla :smt007
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Äh, minä en nää kun on niin pieniä kuvia. Mutta onnea ankoista, hyvä että "täällä" päin on enemmänkin ankkojen omistajia. :smt023
ankkanen

Joo Toi kuvien laitto on vielä hakusessa joten älkää ihmetelkö jos tulee huonoja kuvia. Oli muuten vielä ensimmäiset kuvat :smt002 . Jokohan uskaltaisin ne ankat pihalle irti päästää? ovat tällä hetkellä koiran ulkotarhassa josta pääsee kasvihuoneeseen turvaan ja yönsäkin oleskelivat kasvihuoneessa. Ruoka ei vielä ole maistunut kauheasti eikä altaassakaan ole lotrattu. Tapasivat muuten tänään ensimmäistä kertaa ulkotarhan entisen omistajan eli koiramme ja Jamppa päätti näykkäistä koiraa kuonosta :smt003
Vastaa Viestiin