No olipahan yllätys
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
No olipahan yllätys
Meidän Tupu hävisi puolitoista kuukautta sitten. En ollut kovinkaan huolissani; jotkut häipyvät silloin tällöin hautomaan. Palaavat yleensä viikon parin sisään parveen.
No; olin Tammisaaressa markkinoilla ja vaimo soitti, että oli löytänyt Tupun; saunakamarin sohvan alta.
Tyhjässä säilytyslaatikossa oli yhteensä kahdeksantoista munaa, neljätoista kuoriutunutta ja vielä tänään tätä kirjoittaessani neljä ehjää munaa.
Tupu ylpeänä äitinä salli minun laskeskella kuoriutuneet; laittelin juoma-automaatit ja munakokkelia jyvien ynnä liotetun leivän kera eineeksi. Melkoinen kuhina; emo naukkaili vain nokkaansa palasia ja tarjoili untuviikoille, joita todella riitti.
Melkoinen mamma; meillä sauna lämpiää joka toinen päivä; Tupun hommista ei meillä ollut tietoakaan.
No; olin Tammisaaressa markkinoilla ja vaimo soitti, että oli löytänyt Tupun; saunakamarin sohvan alta.
Tyhjässä säilytyslaatikossa oli yhteensä kahdeksantoista munaa, neljätoista kuoriutunutta ja vielä tänään tätä kirjoittaessani neljä ehjää munaa.
Tupu ylpeänä äitinä salli minun laskeskella kuoriutuneet; laittelin juoma-automaatit ja munakokkelia jyvien ynnä liotetun leivän kera eineeksi. Melkoinen kuhina; emo naukkaili vain nokkaansa palasia ja tarjoili untuviikoille, joita todella riitti.
Melkoinen mamma; meillä sauna lämpiää joka toinen päivä; Tupun hommista ei meillä ollut tietoakaan.
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Re: No olipahan yllätys
Onnea Tupulle upeasta suorituksesta! Nokkelasti hämäsi isäntäväkeä 

Hyvä Tupu! Ison pesueen on saanut aikaiseksi. Minulle heräsi kysymys, että kuinka Tupu pysyi hengissä haudonnan ajan? Siis onko teidän saunakamarin ovi öisin auki niin, että Tupu pääsi syömään ja juomaan välillä?
No, siinähän tuo oivallus Tupulta olikin, meillä kun tuo saunakamarin ovi on kesäisin aina auki.
Ihmeellisintä asiassa on se, että saunakamarin lattialta ei ole löytynyt kakkaa tai muitakaan merkkejä hautojasta. Ulkoilunsa ja ruokailunsa on näköjään hoitanut niin, etten kertaakaan ole bongannut sitä yksinään ulkosalla.
Pesue muuten lisääntyi viime yön aikana kahdella, siis kuusitoista reipasta tipua. Vain kaksi "suutaria".
Ihmeellisintä asiassa on se, että saunakamarin lattialta ei ole löytynyt kakkaa tai muitakaan merkkejä hautojasta. Ulkoilunsa ja ruokailunsa on näköjään hoitanut niin, etten kertaakaan ole bongannut sitä yksinään ulkosalla.
Pesue muuten lisääntyi viime yön aikana kahdella, siis kuusitoista reipasta tipua. Vain kaksi "suutaria".
Onpas pesueella kokoa ja hyvin on piilossa osannut hautomisen ajan olla. Onnea tipusista.
onnea noin suureen yllätykseen tarvitaan et ois kana eikä kukkoparvi.onneeeeeeeeeee 

Tämmöistä vipinää sitä sitten Tupu-mamman ympärillä on.
http://img57.imageshack.us/i/31072009110.jpg/
http://img57.imageshack.us/i/31072009110.jpg/
Onnittelut
Onpa valtava tipumäärä tullut noinkin pienen kanan haudonnasta. Kerrassaan hienoa.

Onnea tipuista
Ei uskois, että yksi kana pystyy noin suuren porukan hautomaan. On se Tupu aika sissi.

Ei uskois, että yksi kana pystyy noin suuren porukan hautomaan. On se Tupu aika sissi.
Onnea kovasti! Onpas ihana, sisäsiisti kana!
Mulla aivan saman näköinen neitokainen hautoi marjapuskassa ja marssi esiin 9 tipun kanssa.

Iso onnittelu! Mutta kuinkas ihmeessä noin pikkanen kana sai tehtyä niin monta tipua? Venyykö se?