Hyviä vinkkejä
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Hyviä vinkkejä
Onko kellään tiedossa kanoille suunniteltua tai sopivaa maitohappobakteerivalmistetta? ELL sanoi että nuo mhb-valmisteet on jotenkin lajispesifisiä, eli kaikille eläimille ei kaikki valmisteet pure/auta, vaan pitää olla joku tietty. Tarttis ton antibiootin kans kuulemma olla semmonen ainakin kuurin ajan.
Re: Hyviä vinkkejä
Voi kun teetti hankalan homman. Onkse linnuille sama? Olisko lemmikkiliikkeestä apua? 

Mä olen antanut kanoille ihan sitä Tehobaktia, mutta en mä osaa kysymykseen sen paremmin vastata.
Kuinkahan lajispesifistä se Tehobakt sitten oikein on kun siinähän on tosi monennäköisen eläimen kuvia purkinkyljessä...
Ei tosin muistaakseni kanankuvaa?
Ihan samaa asiaa kuin maitohappobakteeri ei aja mutta Progut sopii myös kanoille suolistoterveyden ylläpitämiseen. Mä olen hevosruokinnassa kaikkien höpöhöpörehujen lähes pakkomielteenomainen vastustaja mutta Progutiin uskon.

Ei tosin muistaakseni kanankuvaa?
Ihan samaa asiaa kuin maitohappobakteeri ei aja mutta Progut sopii myös kanoille suolistoterveyden ylläpitämiseen. Mä olen hevosruokinnassa kaikkien höpöhöpörehujen lähes pakkomielteenomainen vastustaja mutta Progutiin uskon.
Ok, dänks! Painelempa huomenissa ostoksille, kun alkaa toi kanan masu odotetusti reistaan tosta antibiootista. Se tohtori mainitsi Tehobacktin kyllä, mutta jäi sit pohdiskeleen, että jos ei olekaan kanoille 'spesifi' ja sovittiin että koitan jostain selvitellä sitten itsekseni.