kyyhkyt hautaus tilaisuus

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
ismail

kyyhkyt hautaus tilaisuus

Viesti Kirjoittaja ismail »

Nonii kyyhkyt lähti äsken sipooseen,hautaus tilaisuus.. täytyy katso,miten tämä lähtee eteenpäin. :smt038
tiina

Re: kyyhkyt hautaus tilaisuus

Viesti Kirjoittaja tiina »

Siis mitä ihmettä! Lähtikö ne hautajaisiin vai mitä!? Vietiinkö ne sinne hautajaisiin ja siellä sitten päästetään vapaaksi ja sieltä pitäisi tulla takaisin kotiin, vai ymmärsinkö mä ihan väärin?
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Minäkin olen täällä nyt ihan silmät suurina :shock: Kerro nyt vähän enemmän Ismail. Ja eikö kyyhkyjä yleensä lainata häätilaisuuksiin? :smt017
siimis

Viesti Kirjoittaja siimis »

:smt005 Mä luulin ensin että nyt Ismail on kuopannut lintunsa Sipooseen :smt002 Ymmärsin sitten kyllä juu, että kyse on varmaankin hautajaisista, joissa vapautetaan kyyhkyjä. Mikäs siinä, itse asiassa todella hieno ja kaunis ajatus! Useinhan sielu kuvataan lintuna ja mikäs sen osuvampaa kuin kohti taivasta lentävät linnut.

Hyvää lentoa Ismailin kyyhkyille ja toivottavasti kaikki pääsevät onnellisesti kotiin :smt006
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Ismail missä hintahaarukassa ovat kyyhkyjen lennot? Onko hinta kiinni siitä kuinka pitkä matka vai miten hinnoittelet?
ismail

Nonii kyyhkyt vapauttetiin sipoosta 9 aamulla ja ne oli lakan sisällä 9.30 siinä on oisi 35km. Mulla ei täällä hetkellä ole hääkyyhkyjä,nimenomaan niitä pitäisi olla täys valkosia kyyhkyjä.mutta mul on hautaus sopiva kyyhkyjä eli ihan kirkas mustia. 5 kyyhky meni tähän tilaisuuteen ja 50 euro annoin kpl. eli 250 euro.
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Mun mielestä tuo on tosi kaunis ajatus hautajaisiin. Ihan alkaa itkettää.
ismail

Minustaki se on.eikä kasvataja tarvii maksaa kaikki kulut.Tänäänki tuli syntäri kyyhky tilauksen.eikö matka ole ku 15km.
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Hienoa kun on tuommoista toimintaa. :smt023
Vastaa Viestiin