Tuonne vuohitarhaan kun köpöttelee aamukahviaan juoden niin ei vois paremmin päivä alkaa!
Klaran otukset
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
Kotopullaki
Re: Klaran otukset
Ui miten ihania kuvia
Tuonne vuohitarhaan kun köpöttelee aamukahviaan juoden niin ei vois paremmin päivä alkaa!
-
Klara
Paitti että jos tuonne menis aamukaffen kans, siinä ois suuri vaara ettei ite sais ku sen hörpyn ja solis imastuna parempiin suihin 
-
Volmari
Olipas hyviä kuvia! Mää oon niin heikkona valkosiin kileihin...
Mutta se lehmänkirjava vasta kaunis onkin! Upee!
Mutta se lehmänkirjava vasta kaunis onkin! Upee!
-
Klara
Se lehmänkirjava etsii kotia
*viatonta viheltelyä* emmä tietenkään yllytä.. en yllytä en 
-
Volmari
Jaa....tarviskohan mun hommata Jampulalle vuahi!Klara kirjoitti:Se lehmänkirjava etsii kotia*viatonta viheltelyä* emmä tietenkään yllytä.. en yllytä en
-
Minnimanni
EI ei ei
Jampula ottaa multa pukkipojan kun mä kerran otin siltä pässin 
-
jamppa
Top ny tykkänään!!! Olenks mä ottamas vuahia???
Voin kertoa, että en! Kai....
Olenksmä???
Voin kertoa, että en! Kai....
Olenksmä???
-
Klara
Volmariiii... Tules ny kertoon tuolle miehekkeelles että iliman muuta vuahia pitää olla - kummallakin
Se ei ny oikeen vissiin ole hokannu näin tärkiää seikkaa 
-
Volmari
Juu, täällä ollaan! 
Eikös se niistä kääpiövuahista joskus jossain puhunu.....taitaa olla aika helppo tapaus pehmittää tohon asiaan.
Vaikka ei sillä, Jampulallahan on jo vuahi!
Mää lahjotin sille jo mein Aamu-kilin, niin sit mä en voi millään enää myydä sitä poies ja se jotuu jäämään meille.
Kyllä on kaikin puolin kätevä toi jamppa!
Eikös se niistä kääpiövuahista joskus jossain puhunu.....taitaa olla aika helppo tapaus pehmittää tohon asiaan.
Vaikka ei sillä, Jampulallahan on jo vuahi!
Mää lahjotin sille jo mein Aamu-kilin, niin sit mä en voi millään enää myydä sitä poies ja se jotuu jäämään meille.
Kyllä on kaikin puolin kätevä toi jamppa!