Lisää tipusia tuloo
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Nyt on lopullinen saldo tästä "erästä" selvillä. 5 kuoriutunutta, kaksi kesken kaiken kuollutta. Hedelmöittymis- ja kehittymis% on siis 100, mutta kaks piiperoa oli kuollut muniin ennen aikojaan. Ruskuaispussin vetäytymistä vaille valmiitä pikkutirppoja olivat. 5 piipertäjää sielä Helgalla nyt siis on, 4 vaaleeta ja toi yks pingviinin tapanen
Jännä nähdä miten Klaaran kanssa käy

Jännä nähdä miten Klaaran kanssa käy

Joo oon kyllä tyytyväinen. Ainakin munat hedelmöittyy ja lähtee kehittyyn hyvin. Vielä kun keksis mikä noi kaks enen aikojaan kuoleennutti
Pitänee vaan asennoitua että niissä oli jotain vikaa ja siksi menivät. Toinen niistä oli tumma ja ihan julmetun iso.. se saatto tuupertua ihan siihen kokoonsakkin. Vaalee oli paljon pienempi, eikä siinä päällipuolises tarkastelus kyllä mitään vikaa näkyny.. tiijä sitte mikä sen tuli.

Helga mamma ja tiput muutti ulkohäkkiin. Nauttivat silmin nähden ja sitä on nyt sitte kiva siirrellä nurmikolla niin on aina tuoretta laidunnettavaa
Klaaran alla munat piipittää.. JES
Mä jo kovaa pelkäsin että tuleeko niistä mitään kun jäivät sen tappelun jalkoihin niin, että yks hajoskin. Ajattelin että jos niihin on tullu muihinkin jotain säröjä tai jotain mitä en vain ole huomannu ja ne kaikki kuoleentuu sinne sitte. No eipäs vaan kuoleentunukkaan. Eihän niitä jääny ku kolme ehjää sille, mutta joka ainoosta kuuluu piipitys joten eiköhän tässä kohta ole kolme tipua lisää.
Helgan tipuista oon yrittäny arvailla kumpia ne olis ja nyt näyttäis siltä että vaaleet ois kanoja ja musta harakka kukko. Ainakin sillä on selkeesti isompi ja punasempi harja kuin niillä vaaleilla. Koitan saada kuvia otettua niin jos sitte auttaisitte vähän veikkailussa että mitä ne oikeen on

Klaaran alla munat piipittää.. JES

Helgan tipuista oon yrittäny arvailla kumpia ne olis ja nyt näyttäis siltä että vaaleet ois kanoja ja musta harakka kukko. Ainakin sillä on selkeesti isompi ja punasempi harja kuin niillä vaaleilla. Koitan saada kuvia otettua niin jos sitte auttaisitte vähän veikkailussa että mitä ne oikeen on

- HiltaHelikopteri
- kukkoilija

Mutta enstalvena en edes yritä estää. Kunhan saadaan noi kanaset tuohon uuteen kanalaan niin sitten sielä on tilaa hautoa ja hoitaa jälkikasvua ja pystyy laittamaan mammalat ja muut