Klaran otukset

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Oijoi kun sulosia :smt007
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Ihania tipuja! Ja noihan on tosi vaaleita, luulin et ilmajokilaiset ois yleensä aika tummia? Mutta meneeks sulla Klara painoarviot keturalleen vai onko ne noin pieniä, kun meidän tyrniskukot painaa vajaa kolme kiloa. Vai onks mun vaa'assa vikaa... :smt017
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Niin no.. noit meidän kanojen kuvia kun kattoo, niin meillä on tällähetkellä kolme tollasta ruskeeta kanaa ja kolme mustempaa, mutta on noissa mustissakin vaihteleva määrä ruskeeta joukos. Tiput (kaikki 6 tähän mennessä meillä kuoriutunutta -Celine mukaan lukien) on jakaantunu värien puolesta niin että 5 on ollu tollasia vaaleita ja nyt on toi yks tumma harakka. Noista vaaleista kai tulee tollasia vaaleampia ruskeita sitten jos kanoja ovat. Siitä minkä värisiä kukkoja tollasista kehittyy, mulla ei ole vielä mitään omakohtasta kokemusta.

Allun painoarvion heitin ihan lonkalta. Sitä ei siis ole punnittu koska ties talvella vissiin viimeksi. Mutta ei se minusta mitenkään kovin iso ole. Kalkkijalkaa kun porukalta tarvella hoidettiin Allu sai lääkken muistaakseni kahden tai kahden ja puolen kilon mukaan.
Rusina

Viesti Kirjoittaja Rusina »

Söpöjä kultapalleroisia :smt055
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Nätit vaavalit ja voi jee kun ihimiset osaa kuvata!
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Muusa, tän kevään ilmajoen tipuset (ja kuvat) on olleet tummia siks kun niillä oli Liekki, melkeen musta kukko isukkina. Nyt taas kun oli Hynynen ja Herran47 polkemassa, vaalean ruskea ja punanen, tuli ihan blondia ja villisianposun raidallista tipusta.
Harmaa uupuu, ainakin meiltä, eikä sellasia jänniä marmorikuvioisia ole olleskaan kun tyrniksistä löytyy.

Veikkaisin kans että Klaran painoarvio on alakanttiin, Allu on niin muhkeen näkönen. Lyödääs Klara vetoa, mä veikkaan 4kg! :smt002
Klara

Oisko muka 4kg :smt017 Talvella se oli sen 2-2,5kg... onhan se siitä massaa saanu, mutta ei sunkaan ny 4kg asti?? :smt017 Vai onks se vaan niin fläsä(n näkönen) :smt005 Muhkee höyhenpeite sillä kyllä on.

Jos mä otan osaa painoarvioon 3kilolla. Mitäs voittaja saa?? Muuta ku mainetta ja kunniaa :smt004

Tarvii vissiin usuttaa toi isäntä jaakaamaan Allu kiinni että saadaan se punnittua jotenki. Tosin ei meillä kyllä ole minkäänlaista vaakaakaan jolla sen vois punnata. Isäntä vaan henkilövaakaan ilman Allua ja Allun kans ja kattoo paljoko paino nousee :smt005

pst. kohta tulee taas kanakuvia :smt002
Klara

Mut siis hei kattokaa ny.. tässä kuvassa Allu on Celinen kans.. Celine on kuoriutun viime marraskuussa.. Ei se ny niiiiin paljo sitä isompi ole…
Kuva

Ja tässä se on vuoden ikäästen kanojen kans.
Kuva

Ja täs viime talvena samojen nuorikoitten kans
Kuva
Klara

Täsä sitte tän päiväsiä yleisotoksia :smt003

Celine kylvys (vähä epätarkka kuva tuli)
Kuva

Allu ja - öh.. joku.. (tahtoo nuo tummat mennä pikavilkasulla joskus sekasin keskenään)
Kuva

Allu
Kuva

Hulda tai Ujopiimä
Kuva

Ja TADAAAA.. ukkokulta väsäs mein kotkoille pihapesän :smt004

Kuva
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Kauniita kintuja! Ja tuo ulkomunintapesä on hiano! :)
Noita kylpemisiä on meilläkin seurailtu naureskellen. Kiva katella ku kanat nauttii ja vähän väliä edelleen käyn koittaa ovaks hengis ku nii toine jalka ja siipi levällään makaavat paikallaan auringos! :smt003 Yksi kana näytti laiskuuden huipun: makas ottaan aurinkoo ja söi samal siin makuult! :smt005
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

Klaran kuvia on kans aina niin mukava katsella. :smt004
Klara

KP: Meillä aina välillä harrastetaan samaa :smt005

Max: Kiitti :smt053

Sitten kuulkaas.. lälläslää :smt016 4kiloo my ass.. ehkä just ja just sen kolme kiloo :smt002 Puntaria ei ollu mutta isäntä on haka noitten panijen arvoinneis ja Allu oli mullakin sylissä... Sillä vaan on niin mielettömän paksu ja komee höyhenpeite että se näyttää isommalta kuin onkaan ja ehkä kuvakulmakin vaikuttaa, kun pyrin ottamaan noita kuvia läheltä ja "samasta tasosta" kanan kanssa, eli en ylhäältä päin, vaan kyykin itte matalana.

No ni.. mitä mä voitin \:D/ :headbang:
Klara

Ja lisää kuvia pukkaa..

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ja sitte Aapo posetusta

Kuva

Kuva
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Jaahas ... otan osaa,,, jos meinaat sitä törötissii lypsää....hitto --- mää noi penteleen riiviöt tunnistan jo pelkästä tissistä :smt005 ---

Mie oon niin kade... teillä on tarhat jostä ei tulla yli,ali, läpitten tai muutoinkaan.....ja meil .. on tää .....RIIIVIÖKAARTI :smt007
Klara

Mahtaa se olla pakko lypsää :smt003 Vaan mun mielestä lypsäminen on kumminki ihan kivaa :smt002

Joo, nuo ei ole noista ylitte eikä läpitte yrittäny.. tilaa elikkäs lääniä vain sais olla enempi :smt012
Vastaa Viestiin