Mulla kun on noita muunrotusia muutama, ja ainoastaan kukko puhdas alho (joka muuten muuttuu tänään, kukko saa pari omaa alho-rouvaa!
Varmaan olen vaan liian hätäinen tämän asian kansa, mutta...
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Komppaan!kanamummo kirjoitti: Alkakaa ihmeessä!!
Ahaa! Eli nyt siis sähköpostia meneen, meillä kun kanalassa kotiutuu tällähetkellä Pöndeltä saadut pari alhoneitiä!annemari kirjoitti:Minä laitoin paperit myös kuukausia itten, ja kärsimättömänän odottelin jotain tietoa, eikä mitään kuulunut.
Laitoin Tiina tuoviselle sähköpostia jossa kyselin tilannetta, ja hän kertoi etteivät he merkitse uusia säilyttäjiä ennenkuin kanat on hankittu. Siis kun sinulla on kanat kotona, jotka ovat sen ikäisiä että erotat sukupuolet, niin soita Tiina Tuoviselle ja hän merkitsee sinut listaan. Hänelle on tärkeä tieto kukko/kanasuhde.
Voi että on ollut pitkä aika odotella....
Jaa miksi, no pahan kysymyksen heitit! Mä luulen että suurin syy on markkinointi. Muistan että tuo Elojalaka jolla silloin ainoana oli tyrniksiä, valitteli ettei niitä kukaan halua ostaa. No en tiedä onko ajat vain toiset vai oonko saanut brändättyä (kyllä, tämä on tietoista toimintaamirri kirjoitti:Mikä kanta noista maattareista on nyt kaikista uhanalaisin? Ja onko kellään tietoa miksi?