Kaupan luomumunat
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
mirri
-
dripple
Kiitos onnitteluista!
Se "kotieläinpiha" on tuo: http://www.ysitienlemmikki.fi/
Siellä kun klikkailee puiston lemmikit ja sitten niitä kuvia, saa lyhyet tietoiskut niistä.
Se "kotieläinpiha" on tuo: http://www.ysitienlemmikki.fi/
Siellä kun klikkailee puiston lemmikit ja sitten niitä kuvia, saa lyhyet tietoiskut niistä.
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
-
Suvianne
-
piitteli
Heeei! mun muna liikkuu
Huomenna olisi määräpäivä noille mun kahdelle munalle ja eilen näin jo toisen liikkuvan
Toivottavasti tuosta toisesta olisi kaveriksi kanssa...
Aika suuri ihme kyllä että näin pitkälle on päästy. Meillä prakas lämmityssysteemit talosta reilu viikko sitten ja sisälämmöt on heitelleet 15-30 välillä
ja hautomalaatikossa sen mukaan kanssa 
Aika suuri ihme kyllä että näin pitkälle on päästy. Meillä prakas lämmityssysteemit talosta reilu viikko sitten ja sisälämmöt on heitelleet 15-30 välillä
-
piitteli
Ja piti laittaa vielä kuva tästä mun laatikosta kanamummon pyynnöstä
Pyyhe on ollut tuossa lasin päällä osittain, siten miten talon sisälämpötila on vaatinut. Munat on olleet ihan ton ritilän päällä, mutta laitoin nyt tuohon lootaan, jos vaikka innostuis kuoriutumaan
Toihan on siis muovinen säilytyslaatikko, kansi tiivistetty tiivistenauhalla ja lasi päällä. Kaikki tarpeet löyty suoraan kotoa, tosi halpis malli

-
maunu_muori
-
dripple
-
smari
-
piitteli
Tuo kohta mistä johdot tulee, siinä on aika iso aukko ilman kulkea. Toi on ikäänkuin sauna, lamppu=kiuas, munat istuu lauteilla
, ilma kiertää lampun lämmön vaikutuksesta ja korvausilmaa tuosta aukosta. Tuulettanut olen aina käännön yhteydessä tietty ja voi olla ettei tuo olisi riittänyt jos munia enemmän
Oli aikomus tehdä se alailmanottoaukkokin tuohon, niinkuin saunassa pitäis olla... mutta seuraavalla kerralla sitten.
Kosteuskin tuolla on pysynyt ihmeen hyvin 70-85% hujakoilla, vaikka meillä sisätilan kosteus on kiikkunut siellä 10 tietämillä.
-
kanamummo
-
siimis
-
maunu_muori
Armahtakaa jo pösilöö.... meill on ollut tää tila senverran aikaa, ettei enää oo mihinkään muuhun ehitty, kuin tilojen rakentamisiin.. kaikki ystäväsuhteet on jääneet hoitamatta, kun muori vaan laejentaa tiloja ..penskatkaan ei enää tänne orjapiiskurin hoteisiin uskalla ees kävästä...
tarviis taas lisätilaa... mut miten mää yksin...
tarviis taas lisätilaa... mut miten mää yksin...