Hautojia täälläkin
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
Maximoves
Meillä myös yksi kana hautoo tiiviisti, joten saapa nähdä onko tulevaisuudessa tipuja tulossa. Eilen kanarouva olikin yllättäen vaihtanut pesää, johtuiko tämä siitä, että munia oli alla jo 6 kpl? Tämä on muninut nyt jonkin aikaa ja munat on aina kerätty päivittäin. Tosin tämän olen antanut hautoa näitä munia kun se niin tomerasti mut häätää pois keruupuuhista. Olen tussilla rastinut nuo haudontamunat ja kerään loput alta pois, onko tämä hyvä käytäntö? 
-
tiina
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Tsemppiä Maximovesin kanan haudontaan! Ilman muuta kannattaa merkitä haudottavat munat, jos toiset kanat pääsevät munimaan samaan pesään. Mä oon piirtänyt munan ympäri viivan ikäänkuin vyöksi, niin ei tartte sitten hämärässä pesässä käännellä munia ja etsiä, että milläs kyljellä se merkki olikaan, vaan näkee heti. Jokos se hautoja rauhoittui uuteen pesään vai palasiko entiseen?
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Hohhoijakkaa! Arvatkaapas mitä: ilmaantui vielä kolmaskin haudontaintoinen typy meidän kanalaan tälle syksylle! Onkohan tuo huono kesä jotenkin sotkenut kuviot, kun tuntuu, että niin monella on nyt näitä syyshautojia?
Meimi-brahma, joka on vasta vajaa seitsenkuinen, puuhailee vahvasti siihen malliin, että tipuistahan se haaveilee...saapipa nähdä, että riittääkö sen pinna.
Meimi-brahma, joka on vasta vajaa seitsenkuinen, puuhailee vahvasti siihen malliin, että tipuistahan se haaveilee...saapipa nähdä, että riittääkö sen pinna.
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
-
Muusa
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
-
mepatsu