Elikkäs viime kesästä kanojen/viiriäisten haudontaa olen mietiskellyt, haaveillut ja suunnitellut

Nyt tilanne se että minulla on tuolla hurisemassa hautomakone, en tiedä minkä merkkinen on mutta se näyttää tältä http://m.hintaseuranta.fi/product/4939949
Nyt olen koekäyttänyt sitä alle viikon ja yrittänyt saada säätöjä kohilleen, lämmöt pysyy hyvin mutta kosteus tuntuukin vähän hankalammalta.
Joten osaako joku kertoa jonkunlaisia vesimääriä eli siis onko kyse suurinpiirtein esim. Puolesta desistä?
Vai toimisikohan paremmin esim.märkä pyyhe tälläisessäkin koneessa..?
Tietysti konekohtaista mutta tuo on suurinpiirtein normaalin mikron kokoinen,vähän matalampi kylläkin... pohjassa on 5 pitkää lokeroa vedelle,ilmeisesti on eroa että jaanko yhteen vai kaikkiin lokeroihin vettä?
Pari päivää siis kerrallaan olen saanut kosteudet pysymään n. 55% mutta sitten esim. tänä aamuna kone piippaa että kosteudet vähissä(kone siis antaa hälytyksen jos lämmöt/kosteudet ovat matalalla tai korkealla).
Eli toinen kysymys kuuluu, onko haittaa jos kosteudet laskee muutamaksi tunniksi, paljonkin?
Ohjeet koneelle vain englanniksi ja koskevat ainoastaan koneen teknisiä asioita,näppäinten merkitystä yms.
Jos joku ymmärtää tästä sepostukseta jotain,niin olisin kiitollinen vastauksista