Kauniita ovat kaikki

Meillä on Helmin tipuja kasvamassa, ovat nyt neljäviikkoisia ja näyttävät ihan kirjavilta variksenpojilta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

.Ehkä sitten joskus kun muutan aikuisena maalle.
.Ehkä sitten joskus kun muutan aikuisena maalle.

Itse asiassa suurin osa mulla näistä tukkapäistä näkee tosi hyvin ja keikkuvat samalla tavalla kuin muutkin rodut pitkin katonrajaakin, ainut minkä olen huomannut haittaavan tilapäisesti näköä on se kun nämä ahmatit työntyy koko tukkansa kanssa ruuanjämiin, jolloin tukka sotkeutuu ja jähmettyy, eikä ole enää ilmava, eli silloin joutuu putsaamaan tai vaikkapa ihan saksilla leikkaamaan siistiksi.
  Itse asiassa suurin osa mulla näistä tukkapäistä näkee tosi hyvin ja keikkuvat samalla tavalla kuin muutkin rodut pitkin katonrajaakin, ainut minkä olen huomannut haittaavan tilapäisesti näköä on se kun nämä ahmatit työntyy koko tukkansa kanssa ruuanjämiin, jolloin tukka sotkeutuu ja jähmettyy, eikä ole enää ilmava, eli silloin joutuu putsaamaan tai vaikkapa ihan saksilla leikkaamaan siistiksi.   Tuo onkin yleisin kysymys näistä mihin törmää, moni ei tiedä tuota ns. "hunnun" tarkoitusta näillä niin tokihan se ihmetyttää vähemmästäkin.
 Tuo onkin yleisin kysymys näistä mihin törmää, moni ei tiedä tuota ns. "hunnun" tarkoitusta näillä niin tokihan se ihmetyttää vähemmästäkin.  
 että laittaisit myös sinun fasaaneista kuvia, muutenkin ilo katsoa sinun lintujen kuvia mm. helmikanoista, riikinkukoista ja mignonankoista. En nähnyt kuin yhden kuvan hopeafasaani-nuorisosta
  että laittaisit myös sinun fasaaneista kuvia, muutenkin ilo katsoa sinun lintujen kuvia mm. helmikanoista, riikinkukoista ja mignonankoista. En nähnyt kuin yhden kuvan hopeafasaani-nuorisosta  

Ja viihtyisämpäähän se niillekin sillä tavoin on, ainut huono puoli vain että tilakoko on omaan makuun liian pieni nyt, eli joutuu vähän sompailemaan tosiaan kun haluan että pääsevät sitten kunnolla väljemmille vesille että saa kasvillisuutta hyvin sijoitettua tarhan sisälle, eli jotain pensaita suunnittelin ja muuta vastaavaa.
 Ja viihtyisämpäähän se niillekin sillä tavoin on, ainut huono puoli vain että tilakoko on omaan makuun liian pieni nyt, eli joutuu vähän sompailemaan tosiaan kun haluan että pääsevät sitten kunnolla väljemmille vesille että saa kasvillisuutta hyvin sijoitettua tarhan sisälle, eli jotain pensaita suunnittelin ja muuta vastaavaa.   Kunhan saan tilat loppuun niin laitan kuvia!
 Kunhan saan tilat loppuun niin laitan kuvia!