Hautooko Hy Line Brown?
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Hautooko Hy Line Brown?
Niin onko Hy Line Brown hyvä hautoja? 
Re: Hautooko Hy Line Brown?
Ei ole, niistä on pyritty jalostamaan hautomavietti pois. Joku yksilö saattaa kuitenkin ryhtyä hautomispuuhiin. Omani eivät hautoneet.
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
-
tosimummo
Ei ole täälläkään ollut mitään kiinnostusta kanoilla muniin. 
-
sinttu_i
Joo tehareilta se ohjelmointi puuttuu
. Itse yritin puoliksi maatiaista ja puoliksi teharia saada hautomaan, mutta ei ruvennut, ei millään vaikka kaikkeni tein. Oli sitten luovutettava, pakottaminen olisi liian julmaa. Jostain luin jälkikäteen, että leipää kun kastaa punaviiniin ja sillain "humalluttaisi" kanan pesään niin saattaisi alkaa hautomaan, mutta tuntuu kyllä, että niin huono hautoja jättää sitten kesken haudonnan...
Mutta ei ole mahdotontakaan että hautoisi?Maattari kirjoitti:Ei ole, niistä on pyritty jalostamaan hautomavietti pois. Joku yksilö saattaa kuitenkin ryhtyä hautomispuuhiin. Omani eivät hautoneet.
Ei ole mahdotontakaan, mutta hyvin harva niistä innostuu hautomaan. Ja jotkut saattaa hautoa vain viikon pari ja jättää sittenkin leikin kesken. Joillain on kuitenkin teharitkin onnistuneet tiput hautomaan ja huolehtimaan loppuun asti! 
"Huikea viidakko, ja ihmissyöjä kanoja!"
Ei ole mahdotonta 
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.
-
Tuulia
Mun Äidillä on hy-linet hautonu ihan tipuiksi asti, mutta eivät ole innostuneet siitä puuhasta ihan joka kesä, jos haluaa hautomailtoisia kanoja niin maatiaisista löytyy niitä jotka hautoo ihan varmasti.
No laitan tähän ketjuun tän kysymyksen:kun nyt joku meijän kanoista on kuulemma osoittanut hautomisen oireita
(eli "murissut" kun yritti ottaa munia alta ja nokkas käteen) niin mitä tehdä pitäiskö sen antaa hautoo vai ei
?Tosin lopetti kyl vissiin heti kun sen alta otettii munat.
Ei välttämättä tarkoita hautomishalukkuutta, vaan monikin kurisee jos muninta on "kesken", eli moni kana saattaa töröttää pesässä vielä tovin vaikka on jo munan pyöräyttänyt, sillon ilmoittavatvain etteivät hirveästi tykkää häiriöstä. 
"Huikea viidakko, ja ihmissyöjä kanoja!"
-
rilla
Mulla on teharit 2 kertaa hautonu.
Eka oli semmonen ruskea,häkkikanalasta "pelastettu".
Hautoi yli 2 vikkoa,jätti kesken.
Myöhemmin nuorikkona ostamani valkoinen tehis alkoi hautoa ekana munimiskesänään.
Hautoi loppuun asti ja hoiti poikaset kunnialla. Kuoli samana syksynä.
Syytä en tiedä. Mut oli sellanen väsyneen ja "haluttoman" näköinen poikasten vierottamisen jälkeen.

Eka oli semmonen ruskea,häkkikanalasta "pelastettu".
Hautoi yli 2 vikkoa,jätti kesken.
Myöhemmin nuorikkona ostamani valkoinen tehis alkoi hautoa ekana munimiskesänään.
Hautoi loppuun asti ja hoiti poikaset kunnialla. Kuoli samana syksynä.
Syytä en tiedä. Mut oli sellanen väsyneen ja "haluttoman" näköinen poikasten vierottamisen jälkeen.
-
kanakaveri
Mun teharit, kolme kpl ruskeita ainoastaan munii. Ei ole minkäänlaista hautomisviettiä vaikka muilla roduilla on nyt meneillään.
-
duke
minulla 5 hi-line brownia.Yksikään ei ymmärrä yhtään mitään hautomisen päälle, mutta hyviä ovat munimaan.