JUNNUPALSTA? Olisiko tilaa/tarvetta+
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
vattumato
JUNNUPALSTA? Olisiko tilaa/tarvetta+
Onko muilla nokkaeläimellisillä tarvetta perustaa lapsille omaa palstaa jossa voisivat jutella kana- yms asioista ikäistensä kanssa? Meillä olisi tarvetta, tyttö 10 v ja haluaisi munanettiä surffata, ikäisensä kanssa. Ylläpitäjät, miten olis?
-
Iita
Re: JUNNUPALSTA? Olisiko tilaa/tarvetta+
Mie kannatan
,vaikka ikä minusta ei ole este rupattelemaan kaikkien kanssa
..
-
kochin-fani
Jep, mielestäni Muniksessa on sen verran mukavaa porukkaa että mikseivät nuoremmatkin voisi liittyä seuraan - itsekin liiytin 11-vuotiaanaIita kirjoitti:Mie kannatan,vaikka ikä minusta ei ole este rupattelemaan kaikkien kanssa
..
Munanettiin on kyllä tullut ajan myötä muutamia nuoria käyttäjiä lisää, silloin kun itse pari vuotta sitten liityin niin en kyllä muista että paljon muita nuoria olisi ollut... Jos nuorempaa porukkaa alkaa rekisteröityä ja tulla kirjoittelemaan enemmän, niin voisihan jonkinlaisen nuorten nurkkauksen ehkä perustaa jos sellaiselle löytyy tilaa.
Itselläni ei kuitenkaan ole minkäänlaista vahvaa kantaa asiaan, kunhan kerroin mielipiteeni.
-
kanakyseliä
Heh en olekkaan ainoa nuori 11v
ja omistan 3 akvaariota 3 kääpiö koch-kanaa 1kääpiö-koch kukko 1kani 
-
omppu1700
Vaikka olenkin jo 15v mutta voisin yrittää johtaa porukkaa. Meillä tipuja tulossa akvaario hamsteri kissa koira ja lehmiä. 
-
kochin-fani
Minkähän ikäisiä meitä nuorempia tällä hetkellä täällä on? Itsekin olen tosiaan 15, samoin kuin omppu1700, kanakyseliä 11 (ainakin oletettavasti, kun hänen viestinsä on vasta muutaman viikon takainen). Mutta mites muut? Olisi kiva saada vähän "päivitystä" että onko tullut uusia nuoria mukaan, onko porukka vähentynyt vai mikä on tilanne 
Itse olen kyllä ollut turhankin epäaktiivinen täällä viime aikoina, joten miun omaakin vikaa että en nyt ole välttämättä täysin kärryillä asioista
Sitten kans mietin, että miten tämä junnupalsta/-porukka toimisi, ja mikä siinä olisi ideana? Kun kuitenkin ikään ja kanakokemukseen katsomatta ainakin itse olen voinut keskustella täällä normaalisti kaikkien kanssa, vaikka valtaosa käyttäjjistä on aikuisia (ja se on mielestäni vain hyvä asia).
Itse olen kyllä ollut turhankin epäaktiivinen täällä viime aikoina, joten miun omaakin vikaa että en nyt ole välttämättä täysin kärryillä asioista
Sitten kans mietin, että miten tämä junnupalsta/-porukka toimisi, ja mikä siinä olisi ideana? Kun kuitenkin ikään ja kanakokemukseen katsomatta ainakin itse olen voinut keskustella täällä normaalisti kaikkien kanssa, vaikka valtaosa käyttäjjistä on aikuisia (ja se on mielestäni vain hyvä asia).
No mä olen kans 11v ja mäkin oon kans ihan hyvin pystyny keskustelee
-
sinttu_i
Voin olla mukana juttutoverina, ja hyvinhän täälläkin onnistuu. Facebookin ryhmään kannattaa liittyä. 
-
kanakyseliä
Oletko tosiaan 15kochin-fani kirjoitti:Minkähän ikäisiä meitä nuorempia tällä hetkellä täällä on? Itsekin olen tosiaan 15, samoin kuin omppu1700, kanakyseliä 11 (ainakin oletettavasti, kun hänen viestinsä on vasta muutaman viikon takainen). Mutta mites muut? Olisi kiva saada vähän "päivitystä" että onko tullut uusia nuoria mukaan, onko porukka vähentynyt vai mikä on tilanne
Itse olen kyllä ollut turhankin epäaktiivinen täällä viime aikoina, joten miun omaakin vikaa että en nyt ole välttämättä täysin kärryillä asioista![]()
-
kanakyseliä
Kochin fani eikös sinun blogisi ollut kukonaskelin miksei sitä enään pysty lukemaan 
-
kiva kana
hei! itsekin liityin munikseen pari vuotta sitten ja olen hyvin pystynyt keskustelemaan vaikka olen itsekin nyt 11v. kannatan junnupalstaa!

-
viiruhullu
Luulin jo, että oon tän paikan nuorin, kun oon 12-vuotias! Juu hei, tehään junnupalsta! KANATAN!
-
Megakana
Itse olen 12 vuotias ja luulin että olisin täällä nuorimmasta päästä mutta onhan täällä muitakin aika saman ikäisiä 
-
kochin-fani
Voih, kiva kuulla että vaikutan osaavalta kanailijalta! ♥kanakyseliä kirjoitti:Oletko tosiaan 15kochin-fani kirjoitti:Minkähän ikäisiä meitä nuorempia tällä hetkellä täällä on? Itsekin olen tosiaan 15, samoin kuin omppu1700, kanakyseliä 11 (ainakin oletettavasti, kun hänen viestinsä on vasta muutaman viikon takainen). Mutta mites muut? Olisi kiva saada vähän "päivitystä" että onko tullut uusia nuoria mukaan, onko porukka vähentynyt vai mikä on tilanne
Itse olen kyllä ollut turhankin epäaktiivinen täällä viime aikoina, joten miun omaakin vikaa että en nyt ole välttämättä täysin kärryillä asioista![]()
Sitten kans mietin, että miten tämä junnupalsta/-porukka toimisi, ja mikä siinä olisi ideana? Kun kuitenkin ikään ja kanakokemukseen katsomatta ainakin itse olen voinut keskustella täällä normaalisti kaikkien kanssa, vaikka valtaosa käyttäjjistä on aikuisia (ja se on mielestäni vain hyvä asia).meinaa aika ammattilainen olet
Olihan se. Valitettavasti minun piti loppukesästä luopua kanoista ja lopetin blogin kirjoittamisen. Toinen syy lopettamiseen oli, ettätein vahingossa jotain, jolloin poistui blogista lähes kaikki kuvat.kanakyseliä kirjoitti:Kochin fani eikös sinun blogisi ollut kukonaskelin miksei sitä enään pysty lukemaan
Odotan kuin kuuta nousevaa, että voin ottaa vielä joskus kanoja ja herättää blogin henkiin...
Mutta jos joku vielä haluaisi lukea blogiani, niin voisin ehkä laittaa sen vielä näkyville!