yksinhuoltaja pulu
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Kyllä mulla on yksinhuoltaja kasvattanut ihan reippaasti kaksi poikasta. Kyseessä oli riikinkukkokyyhhky, jonka parin rotta tappoi. Kana siis jäi, kukko kuoli. Pari päivää myöhemmin kuoriutuivat poikaset ja emo kasvatti ne ihan isoiksi asti ilman ongelmia. Ruokaa ja vettä tarjoilin sille ihan pesän viereen.
Merkitystä saattaa toki olla sillä, missä haudonnan vaiheessa emolintu jää yksinhuoltajaksi. Kukot voi myös olla herkempitä hylkäämään munat kuin kanat.
Merkitystä saattaa toki olla sillä, missä haudonnan vaiheessa emolintu jää yksinhuoltajaksi. Kukot voi myös olla herkempitä hylkäämään munat kuin kanat.
Arska sai kuin saikin haudottua munistaan poikasen
Onnellinen isä hoivaa pientä rääpälettään suurella sydämellä
Mulle tuli jotenkin ihan mieleen se leffa -Nemoa etsimässä..
Ja vielä tähän samaan pakko hehkua, toisella pariskunnalla on kaksi poikasta, toinen on vaaleanruskea
ja toiselle näyttäisi tulevan komeat sulkajalat, jiihaa! Hmmm, arvatkaa jääkö ne meille 

Ja vielä tähän samaan pakko hehkua, toisella pariskunnalla on kaksi poikasta, toinen on vaaleanruskea

Se siitä lintujen vähentämisestä(siis Kuukernupin piti lisäämän.. määhän en oo vieläluvannut vähentää).. noo paha mun on valittaa
.. Neljä munaa jääkaapissa ja yks äijänketale on seurana.. kohta täytyy kokeilla ekaa satsia, ettei vaan pilaannu( niitä isoja).. hitsit.. mihinkähän mää laitan mahdollisen jälkikasvun.. no se on sitten sen ajan murhe.. eikun keltaseen pörssiin työmaaparikit osioon... 

Viimeksi muokannut maunu_muori, 12 Helmi 2008, 12:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yksinhuoltajapulu
Onnea Arskalle, emännälle ja toisellekkin parille!
Mitä rotua tamä pari on, jolla on sulkajalka ja ruskea poikanen?

Mitä rotua tamä pari on, jolla on sulkajalka ja ruskea poikanen?
Äidillänikin on joukko riikkisekoituksia. Ovat tähän mennessä saaneet neljä vaaleanruskeaa/valkoruskeaa poikasta, mutta ei yhtään sulkajalkaa.
Onneksi sain TiPulta riikinkukkokyyhkyn, jolla on vähän jaloissa sulankasvua.
Toivottavasti saa hienoja sulkajalkaisia jälkeläisiä, kun sulkajalat on mun lempparit. Huomaahan sen kanarotujenkin valinnasta (Mille Fleurit, Kääpiökochinit, Silkkikanat).
Onneksi sain TiPulta riikinkukkokyyhkyn, jolla on vähän jaloissa sulankasvua.

Toivottavasti saa hienoja sulkajalkaisia jälkeläisiä, kun sulkajalat on mun lempparit. Huomaahan sen kanarotujenkin valinnasta (Mille Fleurit, Kääpiökochinit, Silkkikanat).

- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Siis ei ole totta, joko Arska on kaksineuvoinen tai sitten se ryökäle on taas ryövännyt itselleen munan! Se nököttää taas munan päällä, muutaman kymmenen sentin päässä edellisestä lehtolapsestaan
Ja tällä kertaa kanalassa ei edes ole yhtään ylimääräistä naaraspulua, vain pariskunta joka hautoo toista poikuettaan ja hoivaa edellisestä kuoriutuneita...
Arvelisin että se on röyhkeästi käynyt kidkaappaamassa tältä pariskunnalta munan itselleen kanalan toiselta puolelta, tai sitten se on saanut lirkuteltua toisen parin naaraan munimaan sillekin oman munan
Todella outo otus 

Arvelisin että se on röyhkeästi käynyt kidkaappaamassa tältä pariskunnalta munan itselleen kanalan toiselta puolelta, tai sitten se on saanut lirkuteltua toisen parin naaraan munimaan sillekin oman munan