apua kanojen talvehtimiseen
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
kesäkana2015
apua kanojen talvehtimiseen
Hei, minä olen uusi kanoihin hurahtanut, ja kysyisin apua kanojen talvetimiseen. Asun itä-uudellsmaalla ja suunnitelmissa olisi ostaa kesäksi kanoja. Asun maaseudulla ja kanoilla olisi hyvät puitteet elää. Ongelma on kuitenkin talvi. Minulla on navetta missä on ränsistynyt kanala joks ei sovellu talvi käyttöön. Tilalla on niin paljon muuta korjattavaa ettei ensi talveksi ehdi sitä remontoimaan. Onko kenelläkään tiedossa löytyykö kanoille ottajia talvi kaudeksi vai onko esim tautivaaran takia kanat laitettava vain pataan? Haluaisin pitää kanat talven yli hengissä. Kiitos jo etukäteen!
-
Aberkios
Re: apua kanojen talvehtimiseen
Yleisesti ottaen paras mahdollisuus saada kesäkanoillensa talvihoitopaikka on silloin, kun ottaa ne kesäkanat paikasta, jonne ne voi syksyllä palauttaa, tai saada talvihoitoon. Ilman tätä yhteyttä, ja sopimusta, hoitopaikan saaminen on varmasti vaikeampaa. Jo sen tautivaarankin takia.
-
kesäkana2015
Onko tämä kuinka yleistä? Mietin vain että mistä lähteä etsimään.. olen yrittäny googlettaa, mutta huonoin tuloksin
eli lähdenkö vain kyselemään eri kanojen kasvattajilta?
-
Aberkios
Tässähän sinulla on oiva foorumi!kesäkana2015 kirjoitti:Mietin vain että mistä lähteä etsimään..
-
kukkopoika
- bankiva
-
kesäkana2015
Kiitos paljon! Varmasti keskustelua tästä on ollut moneen otteeseen joten toistoa tulee. Pääsen tällä hetkellä vain puhelimen netin kautta tänne, ja selailu/tiedon löytyminen on tuskallisen hidasta :/