Sopiiko paperisilppu kuivikkeeksi?
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
manaatti
Sopiiko paperisilppu kuivikkeeksi?
Aloittelija, kanakoppi valmistuu kevääksi eli ei kanojakaan vielä. Saisin silppurilla suikaloitua paperia töistä säkkikaupalla, kelpaako kuivikkeeksi? Hevosilla ainakin joskus jotkut käyttäneet. Jos vaikka paperia pohjalle ja sit turvetta/olkea päälle? Ihan pikkuinen kesäkanala alkuun tulossa eli siivota voi useasti...
Re: Sopiiko paperisilppu kuivikkeeksi?
Hyvin käy paperisilppu kuivikkeeksi, kylpynurkkaus johonkin missä turvetta tai purua tms kuivaa jossa voivat kylpeä
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
-
Iita
Kuivikkeena varmaan hyvä,mutta meillä muutama kana on ollut irti tai irrallaan muista ,kun ei tule toimeen .Huomasin ,kun karjakeittiön eteisessä on sanomalehteä sytykkeinä ,niin yksi kana käy repimässä ja syö sen ..En enää laske sinne,mutta söisi varmaan silpun ,samoin styroksi on sellainen ,että massuun menisi.
Enkä tarkoita ,että kaikki kanat söisi,mutta näin kävi
.
Enkä tarkoita ,että kaikki kanat söisi,mutta näin kävi
-
HelkaP
Sanomalehtisuikaleita käytän itse hyvällä menestyksellä kanalassa kuivikkeina ja pesissä pehmusteena. Töistä vosi myös hakea paperisilppua, hyvä idea!
Miksi maksaa kuivikkeesta kun ilmaistakin on tarjolla. Turvetta mä kyllä ostan, koska sanomalehtisilppu ei auta hajuihin, mutta pitää pesässä munat paljon puhtaampana kuin olki.
Miksi maksaa kuivikkeesta kun ilmaistakin on tarjolla. Turvetta mä kyllä ostan, koska sanomalehtisilppu ei auta hajuihin, mutta pitää pesässä munat paljon puhtaampana kuin olki.