LUOMUKANAREHU
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
marja-terttu
LUOMUKANAREHU
Tänään se sitten tuli Suomenrehulta luomureua kanoille 25kg piensäkeissä! Myydään Agrimarketeissa pyytäkää ottamaan valikoimaansa
-
kyyhkynen
Punaheltta-rehu
Hei,
onko kukaan onnistunut mistään ostamaan Punaheltta luomurehua kanoillensa. Ja nimenomaan ei täysrehuna vaan täydennysrehuna?
onko kukaan onnistunut mistään ostamaan Punaheltta luomurehua kanoillensa. Ja nimenomaan ei täysrehuna vaan täydennysrehuna?
-
samapi
Re: Punaheltta-rehu
Agri marketista olen saanut luomurehua
Tosin se on ollut tanskalaista, mutta ei se haittaa.
-
kyyhkynen
Täytyypä kysyä jos tännekin sitten Agrimarketin kautta saisi vaikka tilattua. Ja vaikka sitä tanskalaistakin...
-
Rouva Kananen
Kovin on vaikeaa löytää luomurehua tiivisteenä, Agrimarketin myymä Luonnon Punahelttakin on täysrehu.
Jos ostaa 1 000 kg kerralla irtotavarana siiloon, niin sitten sitä saa.
Jos joku löytää luomutiivisterehua, niin kertokoon ihmeessä!
Sellaista on varmasti moni etsinyt!
Jos joku löytää luomutiivisterehua, niin kertokoon ihmeessä!
-
kaisumaria
- siebenbürger
Samaa olen itsekin etsinyt, ei-oota tarjotaan. Pähkäilin itse, että käytän tota tanskalaista luomua tiivisteen tavoin, koska kanat kuitenkin saavat muutoin monipuolisesti kotiruokaa, viljaa, puutarhajämiä ja sen sellaista. Hirveästi tuolla fb:ssä on puhuttu Milka-tiivisteestä, itse en ole ensimmäistäkään nähnyt. Ainoa Milka meilläpäin on sitä vitamiinisarjaa. Ei ole Kotikanan herkkuakaan näkynyt, sehän on kans non-GM-rehua, Olis mukava nähdä ihan joku lista noista luomu/non-GM-täysrehuista ja tiivisteistä ja myyjistä tai jakelijoista.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
-
Maikki
AInakin jyväskylän k-maatalous myy 40kg säkkejä rehux puolitiivistettä. Jos en väärin muista, se sisältää luomuisia ainesosia. Ja ainakin se on gmo-vapaata. Tätä on meidän aikuiset kanat syöneet kokonaisen kauran ohella. Rehuxilla on ilmeisesti myös muitakin kananrehuja, mutta saako niitä sitten ostettua säkkitavarana.. Valmistajalla on facebook-sivut. Joku facebookin käyttäjistä voisi vaikka kysyä tätä ja jälleenmyyjiä rehux oy:ltä?